بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

ناگفته‌های دوچرخه‌سوار تاریخ‌ساز خراسانی

  • کد خبر: ۱۴۴۹۸۶
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
ناگفته‌های دوچرخه‌سوار تاریخ‌ساز خراسانی
لیلا حیدری از بی‌توجهی مسئولان به بانوان دوچرخه‌سوار صحبت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، همواره بانوان ایرانی با کسب مقام‌های قهرمانی در رقابت‌های مختلف جهانی پرچم سه‌رنگ ایران را به احتزاز درآوده‌اند. برخی از بانوان ورزشکار اولین‌های کشور را در طی تاریخ کهن ایران کسب کرده‌اند، لیلا حیدری ورزشکار نوجوان و باتجربه خراسانی است که موفق شد تابستان سال گذشته برای اولین بار، مدال برنز رقابت‌های آسیایی دوچرخه‌سواری در رشته سرعت را در هندوستان به دست آورد.
لیلا از سال ۹۵ دورچرخه‌سواری سرعت را آغاز کرده و در این مسیر مدال‌های بسیاری کسب کرده است، در نوجوانی در لیگ‌های قهرمانی کشور موفق به شکستن رکورد‌های ۲۰۰ و ۵۰۰ متر شد. حیدری معتقد است مهمترین مدال او همین مدال برنز رقابت‌های آسیایی اوست، رقابتی که در سطح بالایی نیز برگزار شد، اما او برای رسیدن به هدف خود در مسیر سختی‌ها رکاب زیادی زد. اما اهداف او متوقف نشده و سودای کسب مدال در رقابت‌های آسیایی سال آینده را در سر دارد و برای رسیدن به این جایگاه از هیج تلاش فروگذاری نمی‌کند.
حیدری در خصوص محدودیت‌های ورزشی بانوان می‌گوید: این محدودیت‌ها نه تنها نتوانسته ما را از رسیدن به اهدافمان دور کند، بلکه موجب تلاش مضاعف ما نیز شده است. تمام تلاش ما کسب مدال‌های خوش‌رنگ است که بتوانیم به مردم کشورمان هدیه کنیم. وی در ادامه به بانوان علاقه‌مند به رشته‌های مختلف ورزشی گفت: بانوان ما بسیار توانمند هستند و نقش‌های موثری در تاریخ ورزش کشور ایفا کرده‌اند، به همه بانوان و هم سن و سال‌های خودم پیشنهاد می‌کنم، هر حرفه ورزشی که علاقه دارند را دنبال کنند. زمانی که به چیزی علاقه داشته باشید سختی‌های مسیر را تحمل می‌کنید و برای رسیدن به نتیجه مد نظر همه توان خود را به کار می‌گیرید.
این قهرمان مدال آور کشورمان در انتها با تاکید بیشترین حمایت او ازسوی خانواده بوده است، خاطرنشان کرد: بانوان دوچرخه سوار نیازمند حمایت‌های بیشتری از سوی مسئولان هستند، تا بتوانند به عنوان یک بانوی ایرانی در رقابت‌های جهانی با مدال‌های خوش‌رنگ به آغوش وطن برگردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->