یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس
سرخط خبرها

مقصد عجیب دروازه‌بان پیشین استقلال

  • کد خبر: ۱۴۵۳۸۹
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
مقصد عجیب دروازه‌بان پیشین استقلال
دروازه‌بان پیشین استقلال شاید برای ادامه فوتبال خود راهی فولاد اهواز شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با وجود اینکه باشگاه فولاد خوزستان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر خروج چند بازیکن از این تیم صحت ندارد اما شنیده‌ها حاکی از آن است که از بین شهاب گردان و کریستوفر کنت یک دروازه‌بان از جمع فولاد خوزستان جدا می‌شود و این تیم به احتمال زیاد در نقل و انتقالات زمستانی یک گلر دیگر را جانشین یکی از آن‌ها خواهد کرد.

براین اساس شنیده می‌شود که اولویت‌های جواد نکونام برای پست دروازه‌بانی به ترتیب حبیب فرعباسی، محسن فروزان و سپس رشید مظاهری خواهد بود. مظاهری سال گذشته تا آستانه عقد قرارداد با فولاد پیش رفت اما یک شرط عجیب، مانع از پیوستن او به جمع فولادی‌ها شد و حالا نزدیکان این گلر معتقدند که جواد نکونام اتفاقات فصل گذشته را فراموش نکرده و این دروازه‌بان را اولویت سومش قرار داده است.

جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی با خوشه طلایی ساوه به صراحت اعلام کرد که تیم فولاد به ۷-۸ بازیکن جدید نیاز دارد. خبرهای غیررسمی حاکی از آن است که این تیم خوزستانی، تقریبا در تمامی پست‌ها به دنبال جذب بازیکنان جدید است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->