دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است + فیلم نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد
سرخط خبرها

فرماندار کوهسرخ: به‌لطف خدا و با مشارکت مردم، هیچ‌گونه مشکل خاصی در روز‌های اخیر نداشتیم

  • کد خبر: ۱۴۵۶۷۹
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
فرماندار کوهسرخ: به‌لطف خدا و با مشارکت مردم، هیچ‌گونه مشکل خاصی در روز‌های اخیر نداشتیم
فرماندار کوهسرخ گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در منطقه و با همراهی مردم، همه آسیب‌ها و مشکلات احتمالی را مدیریت کردیم.

مرتضی شرف‌الدین شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به کاهش شدید دما در استان گفت: از روز یکشنبه هفته گذشته باتوجه‌به موقعیت مکانی منطقه شاهد کاهش شدید دمای هوا بودیم که با مشارکت مردم و همراهی همه ارگان‌های مربوط‌، مشکلات و کاستی‌ها به حداقل رسید.

فرماندار کوهسرخ در ادامه تصریح کرد: در اولین گام برای عایق‌بندی مخازن آبی اقدام شد که این امر با کمک آبفای منطقه و نیز مشارکت مردمی صورت پذیرفت، به‌طوری‌که در روز‌های گذشته مشکل خاصی درخصوص آب‌رسانی نبود و مناطق تحت پوشش اداره آب و فاضلاب، به‌صورت ۲۴ساعته از خدمات موجود استفاده کردند.

وی در ادامه با اشاره به همراهی ارگان‌ها و اداره‌جات تابعه افزود: در این مدت و براساس دستورالعمل‌های استانداری، مدارس تعطیل و اداره‌جات به‌صورت دورکاری فعال بودند که همین امر کمک بسیار زیادی به مدیریت توزیع گاز در منطقه کرد. الحمدلله با کمک خدا و در کنار مدیریت جهادی مردم در این مدت هیچ‌گونه قطعی گاز در این منطقه نداشتیم. فقط برای مدت کوتاهی در برخی مناطق شاهد افت نسبی فشار گاز بودیم که این اتفاق هم مشکلی در جریان روزمره زندگی مردم ایجاد نکرد.

شرف‌الدین شیرازی به خدمات انجام‌شده در زمینه پاک‌سازی راه‌های مواصلاتی این شهرستان هم اشاره کرد و گفت: از همان لحظات اولیه با اقدامات بموقع و مناسبی که صورت گرفت، با کمک راهداری همه راه‌های مواصلاتی شهرستان پاک‌سازی شد و با توجه به برف‌خیزبودن منطقه، هیچ‌گونه انسدادی در راه‌ها نداشتیم. البته نکته حائز اهمیت این است که در این مدت فقط یک تصادف در جاده‌های شهرستان گزارش شد که آن‌هم به‌صورت سطحی بود.

وی در پایان با اشاره به همراهی مردم در اتفاقات اخیر گفت: از روز اول فعالیتمان در فرمانداری، براساس منویات مقام معظم رهبری، سعی کردیم مردم را پای کار بیاوریم و این اتفاق هم به بهترین شکل ممکن در منطقه رقم خورد. قاطعانه اعلام می‌کنم اگر همراهی و همکاری مردم نبود، شرایط رقم‌خوردن این اتفاقات فراهم نمی‌شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->