انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

انگیزه‌ام برای قبول مسئولیت در شهرداری مشهد، خدمتگزاران توانمند آن است

  • کد خبر: ۱۴۶۵۵۷
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
  • ۱
انگیزه‌ام برای قبول مسئولیت در شهرداری مشهد، خدمتگزاران توانمند آن است
سرپرست شهرداری مشهد گفت: مدیران توانمندی در شهرداری مشغول خدمت هستند و از دلایلی که انگیزه قبول این مسئوليت را داشتم، وجود خدمتگزارانی توانمند در مدیریت شهری است.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد اصغری در مراسم معارفه خود به‌عنوان سرپرست شهرداری مشهد که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر تشکر می‌کنم که به مجموعه شهرداری و بدنه اعتماد کردند. نشانه آن نیز مصوبه‌ای است که کار را راحت کرد. امیدوارم ‌پاسخگوی اعتماد آنان باشیم و با تلاش بیشتر به کمک و یاری همکاران جواب مناسبی بدهیم.

وی افزود: دارایی هر سازمان منحصر به امکانات و تجهیزات، ماشین‌آلات و ساختمان و اموال نیست، بلکه سرمایه‌های انسانی هستند و عرایض بنده براساس مطالعات میدانی و کتابخانه‌ای است.

سرپرست شهرداری مشهد بیان کرد: ادعا می‌کنم بهترین نیرو‌ها در مجموعه شهرداری فعالیت می‌کنند. در هفته گذشته شاهد اقدامات همکاران بودیم که با چه تلاشی شرایط مناسبی برای شهر ایجاد کردند و کوچک‌ترین مشکلی ایجاد نشد.

اصغری خاطرنشان کرد: اولین وظیفه ما این است که پیگیر جبران زحمات در‌ ابرسازمان شهرداری باشیم. هم‌اکنون در ۲ ماه پایانی سال هستیم و فصل ثمره‌گرفتن از زحمات و خدمات است. مدیران توانمندی در شهرداری مشغول خدمت هستند. از دلایلی که انگیزه داشتم برای قبول مسئولیت، وجود همین خدمتگزاران توانمند بود.

وی اضافه کرد: خواهش می‌کنم در تصویب بودجه سال آینده، دهه مبارکه فجر و تأمین منابع و درآمد مصوب در بودجه و مصارف آن و استقبال از بهار به‌عنوان شاخصه مشهد، با همان توان قبلی فعالیت کنید.

سرپرست شهرداری مشهد افزود: سابقه دوستی بنده با ارجائی بیش از ۲۰ سال است. ایشان مدیری توانمند و انقلابی هستند و بنده به سهم خودم از تلاش و زحمات ایشان تشکر و قدردانی می‌کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
0
داش اصغر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->