بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است
سرخط خبرها

سرپرست شهرداری مشهد بر تسریع روند عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی تاکید کرد

  • کد خبر: ۱۴۸۲۷۷
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
سرپرست شهرداری مشهد بر تسریع روند عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی تاکید کرد
سرپرست شهرداری مشهد گفت: رویکرد شهرداری اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی و پیگیری آغاز پروژه‌های زیرساختی موردنیاز شهر است و بر تسریع عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی تأکید خواهیم داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد اصغری در حاشیه بازدید تعدادی از پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: امروز درراستای بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی شهر از چند پروژه در نقاط مختلف شهر بازدید کردیم.  یکی از پروژه‌هایی که مورد بازدید قرار گرفت، پروژه تئاتر بزرگ شهر بود، برخی مشکلات در مسیر اجرای این پروژه قرار دارد که مقرر شد پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات موجود که بخشی داخل سازمان و بخشی دیگر از آن خارج از سازمان است به‌سرعت انجام شود. امیدواریم طبق یک زمان‌بندی مناسب بخش‌هایی از پروژه تئاتر شهر را در سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

در ادامه اصغری به بازدید خود از پروژه تقاطع شهید هریری و بازوی چهارم مصلی شرقی اشاره کرد و گفت: دراین بازدید از نزدیک در جریان روند اقدامات انجام‌شده دراین پروژه قرارگرفته و توصیه‌های لازم برای تسریع درروند عملیات اجرایی ارائه شد که امیدواریم با تلاش همکارانمان در معاونت عمرانی بتوانیم بخش‌هایی از آن را تا پایان سال برای استفاده تقدیم مردم و ساکنان منطقه کنیم.

وی ادامه داد: یکی از گره‌های ترافیکی مشهد، ترافیک شدید محدوده پل میدان بار نوغان است که برای رفع این گره پروژه دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی در حال احداث است،برای بررسی روند عملیات اجرایی پروژه بازدیدی از محل انجام شد. وجود معارضات در مسیر اجرای دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی روند کار راکمی کند کرده است که برای رفع معارضات و سرعت گرفتن پروژه توصیه‌های لازم به سازمان عمران ابلاغ شد تا طبق زمان‌بندی بتوانیم این پروژه را  به سرانجام برسانیم.

همچنین سرپرست شهرداری مشهد در حین بازدید از پروژه چپ‌گرد غیرهمسطح پیامبر اعظم(ص) به بولوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد: فعالیت عمرانی به‌سرعت دراین پروژه در حال انجام است و چپ‌گرد غیرهمسطح پیامبر اعظم(ص) به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید ودراختیار زائران و مجاوران  قرار خواهد گرفت. پروژه دیگری که از آن بازدید به عمل آمد تقاطع چند سطحی آزادگان بود،این پروژه که بار ترافیکی محور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی،امام علی (ع) و محورهای پیرامونی آن را کاهش خواهد داد به‌صورت بخش به بخش تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: درمجموع رویکرد دوره ششم مدیریت شهری در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی  به‌ویژه پروژه‌هایی  است که در تسهیل رفت‌وآمد و کاهش بار ترافیکی شهر اثرگذار هستند است. در کنار آن پیگیری و کلنگ زنی پروژه‌های شهری ازجمله در حوزه گذران اوقات فراغت و افزایش سرانه‌های خدماتی  و زیرساخت‌های لازم شهری را  طبق طرح‌های جامع ،تفصیلی و طرح‌های بالادستی در دستور کار قرار خواهیم داد.

در پایان این بازدید سرپرست شهرداری مشهد از پروژه اتصال میدان انقلاب به نماز، فاز دوم بوستان چهل‌بازه و کوهستان پارک خورشید بازدید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->