خادم جمهور به روایت هنرمندان مشهدی + فیلم فعالیت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در صداوسیما با یک حکم آغاز شد مخاطب ۶ میلیونی سینما تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ محمدعلی باشه آهنگر: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم ابراز همدردی بیش‌از ۲۵۰ سینماگر درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه بیانیه مجمع خبرنگاران و نویسندگان برای رئیس جمهور شهید «شهرام حقیقت‌دوست» پلیس شد تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برای شهادت رئیس‌جمهور واکنش ملیکا زارعی به خبر شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + عکس ویژه برنامه «شهید جمهور» درشبکه افق + زمان پخش استوری محمد معتمدی در پی شهادت آیت الله رئیسی + عکس سید جواد هاشمی: رئیسی پذیرای انتقادات بود داریوش ارجمند: رئیسی مرد عمل بود تسلیت هنرمندان مشهدی با خلق آثار هنری درباره شهدای خدمت تبیین آیت‌الله رئیسی از چرایی ورود به عرصه انتخابات در برنامه تلویزیونی «جهان آرا» + زمان پخش نصب المان سوگواری در جشنواره کن برای «آیت الله رئیسی» + عکس دعوت از هنرمندان برای روایت مقام شهدای خدمت داوود میرباقری: امید داشتیم رئیس‌جمهور یکی از بینندگان سلمان فارسی باشد تسلیت ابراهیم تاتلیس به مردم ایران «میلاد هارونی» اولین تک آهنگ ویژه شهادت آیت الله رئیسی را منتشر کرد | خادم الرضای مردم +صوت
سرخط خبرها

سریال «زیرخاکی» دوباره به تلویزیون بازگشت + زمان پخش

  • کد خبر: ۱۵۰۱۶۳
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
سریال «زیرخاکی» دوباره به تلویزیون بازگشت + زمان پخش
دو سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و «ماه و پلنگ» به کارگردانی احمد امینی قرار است از امشب (۲۴ بهمن ماه) از آنتن شبکه تماشا پخش شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا از امشب ( ۲۴ بهمن ماه) روی آنتن شبکه تماشا می‌رود.

قصه این سریال درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج، درگیر ماجراهای هیجان انگیزی می شود. او طی داستان درگیر مسائلی همچون دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش درتعمیر موشک و ... می‌شود.

بازیگران سریال «زیرخاکی» عبارتند از: پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، با حضور هومن برق‌نورد و هنرمندی نسرین نصرتی ... .

«زیرخاکی» هر شب ساعت ۲۱ پخش و در ساعات ۱۵،۹،۳ روز بعد بازپخش می‌شود.

همچنین مجموعه تلویزیونی «ماه و پلنگ» به کارگردانی احمد امینی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب و نویسندگی سعید مطلبی نیز از امروز پخش خواهد شد.

سریال ۳۰ قسمتی «ماه و پلنگ»، یک ملودرام اجتماعی است و مسائل روز جامعه را به تصویر می‌کشد. در این سریال امیرمحمد زند در نقش فریدون و ویدا جوان در نقش کتایون دخترعموی او مقابل یکدیگر بازی می‌کنند. نیمه اول داستان سریال «ماه و پلنگ» در پنج سال گذشته روایت می‌شود...

این مجموعه، روایت شهری از انسان‌هایی است که بهشت خوشبختی و سعادت خود را در جهنم دروغ و انتقام و زیاده‌خواهی نابود می‌کنند. در این سریال دو قهرمان وجود دارند و هر قسمت از آن با تعلیقی به پایان می‌رسد.

داریوش ارجمند، شاهرخ استخری، علی سلیمانی، علی شادمان، پوراندخت مهیمن، علی سلیمانی، علیرضا استادی، شهین تسلیمی، امیرمحمد زند، ویدا جوان، بیتا سحرخیز و پرویز سیرتی از بازیگران این سریال هستند.

«ماه و پلنگ» هر روز ساعت ۱۸ از شبکه تماشا پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت ۱۲ ظهر روز بعد روی آنتن خواهد رفت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->