یاسین رامین کیست؟ + حواشی آبیِ آسِمون برگزاری مراسم بزرگداشت فردوسی بزرگ در مشهد، فردا (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) خوش نویسی؛ حس بی پایان نگارش قلم روی کاغذ زینب رفیعی بازیگر نقش نورا در سریال رخنه کیست؟ هم افزایی هنر سنتی و مدرن در بازنمایی شاهنامه آجر‌هایی برای عمارت خیالی فردوسی و فرهنگ پرسشگری معرفی برگزیدگان پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی «امتزاج» به جشنواره پونای هند می‌رود نشان فردوسی به حماسه‌گران منتخب حوزه پژوهش اهدا می‌شود زمان پخش و بازپخش سریال «هفت‌سر‌اژد‌ها» «سیاره میمون‌ها» صدرنشین گیشه جهان اختصاص بودجه میلیاردی برای ساخت دفاتر سینمای جوان در شهرستان‌ها برگزاری جشن ۱۰۰سالگی برای اسکار پخش فیلم «ناظر» به مناسبت ولادت امام‌رضا (ع) + زمان اکران آنلاین بازدید رایگان از آرامگاه‌ شاعران در ۲۵ اردیبهشت، روز بزرگداشت فردوسی + جزئیات شعر رضوی مستلزم اندیشه، خیال، احساسات و آرایه‌های ادبی فراوان است صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

کنسرت رایگان «ماکان بند» در خوی برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۰۱۶۵
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
کنسرت رایگان «ماکان بند» در خوی برگزار می‌شود
امیر مقاره در کنسرت شب گذشته ۲۳ بهمن ماه «ماکان بند» گفت: آماده برگزاری کنسرت رایگان در شهر خوی هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، «ماکان بند» شامگاه یکشنبه ۲۳ بهمن طی ۲ سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت. این اجرا هم از نظر قطعات و هم به لحاظ ترکیب نوازندگان نسبت به اجراهای گذشته ماکان‌بند، فضای متفاوتی داشت.

امیر مقاره و رهام هادیان در ابتدای کنسرت از حمایت طرفداران تشکر کرده و آنها را خانواده بزرگ ماکان خطاب کردند؛ خانواده‌ای که در غم و شادی کنار هم هستند.

اجرای شب گذشته با حضور یازده نوازنده سکشن زهی روی صحنه همراه شد. ماکان‌بند در این اجرا قطعاتِ سنگین با ریتم آرام را برای اجرا انتخاب کرده بود که اجرای این آهنگ‌ها با همراهی حاضران در سالن خوانده شد.

با توجه به بارش سنگین برف در شب گذشته، پیش‌بینی می‌شد که این اجرا با تاخیر بسیار آغاز شود اما هواداران «ماکان بند» به موقع خود را به سالن اجرا رساندند تا کنسرت با حداقل تاخیر آغاز شود.

در سانس دوم این کنسرت، امیر مقاره خواننده گروه روی صحنه، مهمانی از شهر خوی را معرفی کرد. او یکی از اهالی شهر خوی بود که خود را به این کنسرت رسانده بود.

مقاره پس از معرفی این هوادار گفت: به محض بهتر شدن شرایط شهر خوی، کنسرتی رایگان در این شهر برگزار خواهیم کرد تا ثابت کنیم خانواده ماکان در شادی و اندوه کنار هم خواهند بود. امیدوارم مسئولان فرهنگی کشور، همراهی لازم را برای انجام این کار با ما داشته باشند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->