مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد
سرخط خبرها

موتور جستجو بینگ برای اولین بار به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه رسید

  • کد خبر: ۱۵۴۱۳۱
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
موتور جستجو بینگ برای اولین بار به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه رسید
مایکروسافت اعلام کرد که تعداد کاربران فعال روزانه موتور جستجو بینگ آن برای اولین بار در تاریخ خود، تنها چند هفته پس از راه‌اندازی نسخه جدید با پشتیبانی از ChatGPT، از ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - مایکروسافت می‌گوید که یک سوم کاربرانی که بخشی از پیش‌نمایش چت بینگ هستند، روزانه از آن استفاده می‌کنند و از زمان راه‌اندازی نسخه جدید، ۴۵ میلیون چت انجام شده است.

طبق ادعای مایکروسافت، موتور جستجو بینگ برای اولین بار موفق شده تا تعداد کاربران فعال روزانه خود را پس از چندین سال «پیشرفت ثابت» به عدد ۱۰۰ میلیون برساند. در واقع این شرکت می‌گوید که کاملاً اطلاع دارد که این تعداد در مقایسه با گوگل بسیار کم است، اما از رشدی که در چند هفته اخیر به دست آمده، خوشحال است.

یوسف مهدی، مدیر ارشد مایکروسافت، در یک پست وبلاگی چنین گفت:

«خوشحالیم که با شما به اشتراک بگذاریم که پس از چندین سال پیشرفت ثابت، تعداد کاربران فعال روزانه بینگ از ۱۰۰ میلیون عبور کرده است. این رقم به‌طور شگفت‌انگیزی قابل‌توجه است و ما کاملاً آگاه هستیم که یک سهم کوچک و تک رقمی در اختیار داریم.»

علاوه بر این آمار، مایکروسافت اعلام کرد که استفاده از بینگ در موبایل نیز به لطف راه‌اندازی برنامه جدید این موتور جستجو که منجر به افزایش ۶ برابری کاربران فعال روزانه شده است، افزایش پیدا کرده است.

مایکروسافت اطمینان دارد که با افزودن ویژگی‌های جدید و ارتقاء هوش مصنوعی، طی چند ماه آینده شاهد رشد بیشتر بینگ و مرورگر اج خواهد بود.

غول نرم‌افزاری قصد دارد تا در هفته‌ها و ماه‌های آینده، قابلیت‌های هوش مصنوعی خود را به محصولات و خدمات بیشتری ارائه کند. همچنین مایکروسافت در تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) رویدادی برگزار می‌کند که در آن در مورد آینده کار با هوش مصنوعی صحبت خواهد کرد، جایی که انتظار می‌رود درباره اضافه شدن هوش مصنوعی به مایکروسافت آفیس توضیحات بیشتری ارائه شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->