یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس
سرخط خبرها

قلعه نویی زیر بار همکاری با مربی خارجی می‌رود؟

  • کد خبر: ۱۵۴۹۵۴
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
قلعه نویی زیر بار همکاری با مربی خارجی می‌رود؟
در حالی که نبی، نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال اعلام کرده به انتخاب دستیاران قلعه نویی ورود نمی‌شود، اما زمزمه‌ها حکایت از معرفی یک مربی خارجی به سرمربی جدید تیم ملی دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران باید به زودی تمرینات خود را برای برگزاری بازی تدارکاتی با روسیه و یک تیم دیگر که نامش به زودی معرفی می‌شود، آماده کند. تیم ملی درحالی با قلعه نویی استارت می‌زند که هنوز تکلیف همکاران او در تیم ملی مشخص نشده است.

درهمین راستا شنیده می‌شود که فدراسیون فوتبال از امیرقلعه نویی خواسته یک مربی طراز اول خارجی را در کنار خود قرار دهد تا عیار فنی تیم ملی در بازی‌های جام ملت‌های آسیا افزایش یابد، اما مشخص نیست که این درخواست مورد موافقت سرمربی جدید تیم ملی قرار بگیرد یا خیر؟!

این در خواست درحالی مطرح شده که در روز‌های اخیر نام مربیانی همچون عنایتی و روانخواه به عنوان گزینه‌های مربیگری در تیم ملی مطرح شده که انتقاد‌هایی را به همراه داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->