خراسان رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال
سرخط خبرها

مابه‌التفاوت گرانفروشی واحد‌های اقامتی به مسافران نوروزی عودت داده شد

  • کد خبر: ۱۵۶۲۴۸
  • ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
مابه‌التفاوت گرانفروشی واحد‌های اقامتی به مسافران نوروزی عودت داده شد
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت:در پی رسیدگی به شکایات و تخلفات حوزه تاسیسات گردشگری در استان، حدود ۵۰ میلیون تومان مبالغ مربوط به افزایش دریافتی یا گرانفروشی به مسافران بازگردانده شد.

یوسف بیدخوری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: در ایام پایانی سال و چهار روز گذشته از نوروز امسال تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ بازدید از واحد‌های اقامتی و سایر تاسیسات گردشگری از جمله مجتمع‌های بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و ... انجام شده است.

وی ادامه داد: طرح تکمیل بازدید‌های نظارتی ویژه تاسیسات گردشگری از ۱۵ اسفند ماه آغاز شد و در این قالب، ۱۶۰ بازرس متخصص در خراسان رضوی کار نظارت را بر عهده دارند که ۱۰۶ نفر آنان در کلانشهر مشهد فعالیت دارند.

معاون گردشگری خراسان رضوی گفت: علاوه بر این بازدید‌های نظارتی تلفیقی نیز با حضور بازرسان در محل پایگاه‌های کمیته بازرسی ستاد خدمات سفر در چهار محور خیابان امام رضا (ع)، خیابان شیرازی، خیابان طبرسی و خیابان نواب صفوی مستقر انجام وظیفه دارند.

بیدخوری افزود: در این گشت‌های مشترک بازرسان گردشگری، تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت به همراه بازرسان بهداشتی در حال بازرسی از واحد‌های اقامتی هستند.

وی اضافه کرد: بازرسی تکمیلی تاسیسات گردشگری تا پایان تعطیلات نوروزی سال آینده ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->