چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم
سرخط خبرها

سریال «سلمان فارسی» به کجا رسید؟

  • کد خبر: ۱۵۷۲۹۴
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
سریال «سلمان فارسی» به کجا رسید؟
در خروجی صفحه مجازی سریال «سلمان فارسی» خبر های جدید از روزهای پایانی فیلمبرداری فصل بیزانس و نام بازیگرانی چون حسین یاری و محمد شیری منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در صفحه مجازی سریال «سلمان فارسی» خبری از آخرین روز‌های تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی در منطقه آب سرد و فصل بیزانس منتشر شده که لیستِ بازیگرانی که در پایان این خبر آمده در نوع خودش قابل توجه است.

چرا که پیش از این نامِ جعفر دهقان و محمد فیلی مطرح می‌شد که نقش‌های آن‌ها مشخص نیست و احتمالاً رفته رفته به تناسب کاراکتر‌ها و بخش‌های جدیدی که جلوی دوربین بروند به گروه اضافه خواهند شد.

اما در میانِ این اسامی نام حسین یاری و محمد شیری هم برای اولین بار آمده که در نوع خودش قابل توجه است.

چندی پیش پیگیری‌های خبرنگار ما به اینجا رسید که قرار است یوسف صیادی در این سریال جلوی دوربین برود. حتی حسام منظور نقش پدربزرگِ «سلمان فارسی» را بازی کند. البته ناگفته نماند نام‌های دیگری از مجید مظفری گرفته تا شکرخدا گودرزی برای بازی در این سریال بار‌ها نام‌شان به میان آمد.

برخی از رسانه‌ها نام‌های بازیگران دیگری را مطرح کردند که در سریال «مختارنامه» و برخی کار‌های دیگر با داود میرباقری همکاری داشته‌اند و معلوم نیست که حتماً در این مجموعه هم کنار این کارگردان قدیمی سینما و تلویزیون باشند.

خبری که به تازگی از این سریال منتشر شده به آخرین روز‌های تصویربرداری این سریال در فصل بیزانس برمی‌گردد.

مجموعه تاریخی «سلمان فارسی» به تهیه‌کنندگی حسین طاهری مدتی در منطقه آب سرد و در لوکیشنی به نام کاروانسرای عقیق در حال تصویربرداری است و تاکنون یک سوم کل کار به پایان رسیده و دو سوم باقیمانده که قرار است بعد از منطقه آب سرد، تصویربرداری فصل ایران را آغاز کنند.

علیرضا شجاع‌نوری، محمدرضا هدایتی و فرهاد اصلانی از جمله بازیگرانی هستند که اکنون مقابل دوربین «سلمان فارسی» در آب سرد ایفای نقش می‌کنند.

شجاع‌نوری در این سریال نقش دوران میان‌سالی و پیری سلمان فارسی را بازی می‌کند. فرهاد اصلانی هم نقش تاجر را در این مجموعه ایفا می‌کند. محمدرضا هدایتی هم با گریمی متفاوت مقابل دوربین رفته است.

مهدی فقیه نقش جذامی را در سریال بازی کرده است و همچنین احترام برومند و مرحوم چنگیز جلیلوند هم جلوی دوربین داود میرباقری حاضر شده‌اند.

از نقش تورج نصر هم تا حدودی با تصویری رونمایی شد.

داریوش فرهنگ در دومین همکاری‌اش با داود میرباقری در سریال «سلمان فارسی» در نقش کاپیتان کشتی هانیبال ظاهر شده است.

«سلمان فارسی» به‌زودی وارد تصویربرداری بخش‌های ایران باستان و ساسانی خواهد شد و طبق گفته داوود میرباقری، کارگردان «سلمان فارسی» پخش این مجموعه تاریخی به سال ۱۴۰۵ می‌رسد.

بخش‌هایی از پشت صحنه ابتدایی این سریال ۱۱ فروردین ماه امسال از شبکه یک سیما پخش شد.

«سلمان فارسی» به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اکرم (ص) در سه فصل ایران ساسانی، بیزانس و حجاز صدر اسلام می‌پردازد و فیلمبرداری آن از اواخر آذر ۱۳۹۸ آغاز شده است.

علیرضا شجاع نوری، فرهاد اصلانی، داریوش فرهنگ، جعفر دهقان، علی دهکردی، احترام برومند، محمدرضا هدایتی، مجید مظفری، محمد فیلی، حسین یاری، محمد شیری، تورج نصر و … از بازیگران سریال «سلمان فارسی» هستند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->