استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال| ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی
سرخط خبرها

ترکیب استقلال مقابل هوادار درغیاب یامگا و داسیلوا

  • کد خبر: ۱۵۸۵۵۴
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
ترکیب استقلال مقابل هوادار درغیاب یامگا و داسیلوا
تیم فوتبال استقلال در بازی با هوادار با ۲ تغییر اساسی گام به میدان خواهد گذاشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال و هوادار تهران شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار می‌گیرند. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که استقلال دو چهره سرشناس خود را دراختیار ندارد و ساپینتو ناچار به اعمال تغییراتی در ترکیب اصلی استقلال است.  

در این بازی رافائل داسیلوا و کوین یامگا برای استقلال بازی نخواهند کرد. این دو بازیکن با گرفتن اخطار‌های عمدی در بازی قبل مقابل آلومینیوم اراک از این بازی محروم شدند تا بازی در دربی را از دست ندهند.  

ساپینتو درچنین شرایطی ناچار است در پست دفاع راست به صالح حردانی بازی دهد. بازیکنی که زمان قابل توجهی است در ترکیب اصلی استقلال قرار نگرفته و شرایط با ثبات گذشته را ندارد. از ابتدای فصل تا کنون سرمربی استقلال در این پست به کوین یامگا تکیه می‌کرد.

در پست دفاع وسط نیز به احتمال زیاد محمد حسین مرادمند به جای رافائل داسیلوا به میدان خواهد رفت. داسیلوا نیز از بازی با هوادار محروم است و نمی‌تواند استقلال را در این بازی مهم همراهی کند.

اگر این بازیکنان را جانشین‌های احتمالی غایبان استقلال در بازی با هوادار بدانیم، ترکیب اصلی استقلال در بازی شنبه شب به این شرح خواهد بود:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، جعفرسلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، سعید مهری، مهدی قایدی، ارسلان مطهری، محمد محبی

این احتمال هم وجود دارد که از زبیرنیک نفس نیز درترکیب اصلی استقلال استفاده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->