فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش معاون امور رسانه‌ای وزارت ارشاد: تبادل اخبار میان ایران و عراق ضروری است ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی سهم اندک ادبیات معاصر در دانشگاه مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی
سرخط خبرها

معرفی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر/ آتابای

  • کد خبر: ۱۶۰۶۲
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
معرفی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر/ آتابای
فیلم سینمایی آتابای به کارگردانی نیکی کریمی داستانی عاشقانه دارد که بازیگران مطرحی مانند جواد عزتی و هادی حجازی فر در آن بازی کرده‌اند.
عوامل این فیلم عبارتند از:

بازیگران: جواد عزتی، هادی حجازی فر، سحر دولتشاهی، دانیال نوروش و مه لقا مینوش زاد

کارگردان: نیکی کریمی

مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان

تدوین: حسین جمشیدی گوهری

مدیر صدابرداری: کامران کیان‌ارثی

تهیه‌کننده: نیکی کریمی

طرح فیلمنامه آتابای برای خود نیکی کریمی است، اما فیلمنامه را هادی حجازی‌فر نوشته و نیکی کریمی علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی این فیلم را نیز برعهده داشته است.

نیکی کریمی و هادی حجازی فر پیش از این در سریال نمایش خانگی ممنوعه با هم بازی کرده بودند.

کارنامه هنری نیکی کریمی
فیلم وسوسه تولید سال ۱۳۶۸ اولین فیلمی است که نیکی کریمی در آن بازی کرد. او پس از آن در فیلم عروس ساخته بهروز افخمی نقش مهین شخصیت اصلی زن فیلم را بازی کرد. فیلم عروس به‌شدت مورد توجه قرار گرفت و نیکی کریمی به عنوان بازیگری هتوانا شناخته شد.

کریمی پس از آن مسیر موفقیت را طی کرد. او انتخاب‌های هوشمندانه‌ای داشت و با کارگردانان بزرگ کار کرد. نیکی کریمی بعد از فیلم عروس در فیلم ردپای گرگ ساخته مسعود کیمیایی بازی کرد و بعد از آن سارا و پری را با داریوش مهرجویی کار کرد و سپس در فیلم بوی پیراهن پوسف ساخته ابراهیم حاتمی کیا بازی کرد.

نیکی کریمی در مجموع در ۶۳ فیلم بازی کرده، اما کارگردانی را از سال ۱۳۸۰ با ساخت مستند داشتن و نداشتن شروع کرد و سه سال بعد اولین فیلم سینمایی خود به نام یک شب را کارگردانی کرد.

خلاصه فیلم آتابای
در خلاصه داستان فیلم آمده است: آتابای ۴۰ساله به همراه پدر و خواهرزاده‌اش در روستای پیرکندی (خوی) زندگی می‌کنند. او سال‌ها پیش، دانشجوی معماری در دانشگاه هنر‌های زیبای تهران بوده و یک سال مانده به فارغ‌التحصیلی، به علت مشکلات روحی ناشی از عشق نافرجام به هم دانشگاهی‌اش، ترک تحصیل کرده و به زادگاه خود بازگشته است...
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->