داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

جلالی، یاغی جدید سرخابی‌ها

  • کد خبر: ۱۶۱۲۴۸
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
جلالی، یاغی جدید سرخابی‌ها
پس از حذف تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خیلی‌ها معتقد بودند ابوالفضل جلالی پدیده ایران در این رقابت‌ها بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از تصمیمات درست کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب مدافع چپ آملی استقلال برای حضور در این مسابقات بود. جلالی در حالی جوان‌ترین بازیکن اردوی ایران در جام جهانی بود که در دو بازی اول مقابل انگلیس و ولز فرصت بازی پیدا نکرد، ولی در دیدار مقابل آمریکا دقایقی به بازی آمد و نمایش بسیار خوبی هم داشت.
کادرفنی تیم ملی با انتخابی شجاعانه، جلالی را از دقیقه ۷۱ وارد زمین مسابقه کرد. این بازیکن با انگیزه بالایی که داشت عملکرد خوبی از خود نشان داد و عملاً این سمت تیم ملی را فعال کرد. او با عملکردش ثابت کرد که کادرفنی در خصوص انتخاب مهره سمت چپ اشتباه کرده است و می‌توانست خیلی زودتر و حتی در بازی‌های قبلی هم به مدافع جوان استقلال فرصت بازی بدهد.
همان ۲۰ دقیقه فرصت بازی مقابل آمریکا، نشان داد که جلالی آینده خوبی دارد و می‌تواند حتی در بازی‌های جام ملت‌های آسیا یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی باشد. جلالی بعد از بازگشت تیم ملی از قطر، روز‌های خوبی را با ساپینتو در استقلال تجربه نکرد. هموطن کارلوس کی روش اصلا اعتقادی به سبک بازی ابوالفضل جلالی نداشته و او را به بازی نگرفت و حتی کار به جایی رسیده که از لیست بازی‌های اخیر این تیم نیز خط زده و می‌زند!
اخبار واصله، اما حکایت از علاقه شدید یحیی گل محمدی به سبک بازی جلالی دارد. سرمربی پرسپولیس در فصل جاری بالاجبار از وحید امیری هافبک و علی نعمتی دفاع وسط در پُست دفاع چپ استفاده کرده و از ابتدای لیگ بیست و دوم کمبود یک مدافع چپ رونده، هجومی و تخصصی را حس کرده است.
یحیی گل محمدی که تابستان گذشته به دنبال خرید امید نورافکن و میلاد زکی پور بود و به دلایل متفاوتی نتوانست با یکی از این دو قرارداد ببندد حالا گفته می‌شود اسم ابوالفضل جلالی را در لیست خود قرار داده است. هر چند گفته می‌شود ابوالفضل جلالی یک پیشنهاد خارجی دارد، اما این احتمال نیز می‌رود که او یاغی فوتبال ایران در لیگ بیست و سوم شود چرا که درصورت تمدید قرارداد ساپینتو، این بازیکن ۱۰۰ درصد رفتنی خواهد شد!
منبع: خبرورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->