امدادرسانی آتش‌نشانی مشهد به ۱۶۱ مورد عملیاتی در پی بارش شدید باران (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات بخشدار مرکزی مشهد در پی وقوع سیل در روستای ده‌غیبی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سد «سراب» صالح‌آباد خراسان‌رضوی پس از سال‌ها سرریز شد پیش‌بینی رگبار باران در نقاط مختلف کشور | افزایش دما تا دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره گروگان‌گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس پیش‌بینی وقوع رگبار و رعد و برق در خراسان رضوی طی روز‌های آینده (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت ۲ اخاذ مامورنما در مشهد ثبت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی در ۵ شهر خراسان رضوی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد
سرخط خبرها

کشف محموله قاچاق ۶۸۰ میلیاردی در تربت حیدریه

  • کد خبر: ۱۶۳۹۹۷
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
کشف محموله قاچاق ۶۸۰ میلیاردی در تربت حیدریه
فرمانده انتظامی تربت حیدریه از کشف محموله قاچاق به ارزش ۶۸۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی اکبر کیانی اظهار داشت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید شیردل کامه تربت حیدریه حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر که از شهر‌های جنوبی به سمت مشهد در حرکت بود مشکوک و این خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو انواع کالای قاچاق شامل؛ کفش، کولرگازی، تلویزیون، انواع حافظه جانبی موبایل و ... که همگی قاچاق و فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه با بیان این که ارزش کالا‌های مکشوفه برابر نظر کارشناسان مربوطه ۶۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: ماموران انتظامی در این زمینه یک متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تداوم و استمرار طرح‌ها و اقدامات این فرماندهی در جهت مقابله با قاچاق کالا و ارز، از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در این رابطه مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->