قلندرشریف: ایستگاه سلامت خط‌دو متروی مشهد در سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود مجید فاطمی‌ارفع به‌عنوان مشاور شهردار مشهد مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ساعت خدمات‌رسانی خطوط اتوبوس‌رانی مشهد در دهه کرامت | سرویس‌دهی رایگان در روز میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | درخواست رفع مشکل آسفالت محله کاظمیه مشهد + پاسخ اعمال‌قانون ۱۰۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی تمام ظرفیت‌های شهری مشهد برای برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت سینما «دیاموند»؛ الماس سینمایی کشور بازدید سرزده شهرآرا از مراکز تجاری قدیمی مشهد که خطر حریق و حادثه در کمین آنهاست هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقوع ۶۸ حادثه در پی وزش باد و بارش باران در مشهد(۲۰ اردیبهشت) وزش باد شدید در مشهد باعث جدا شدن ورق‌های کامپوزیت نمای یک هتل شد ۴۳ نقطه از مشهد درگیر آب گرفتگی شد | حجم بارش در مشهد به ۱۳ میلی‌متر رسید (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد مثل دبی نشد! | بارش شدید باران خللی در پروازها ایجاد نکرد راه‌آهن مشهد: مسافران زمان‌بندی برای رسیدن به ایستگاه راه‌آهن را در نظر بگیرند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵۰ دقیقه‌ تلاش آتش نشانان برای نجات دو جوان کارتن خواب از سیلاب کال خیام + عکس شهردار مشهد: ۶ هزار نیروی خدمات شهری مشغول فعالیت هستند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم رفع ۴۰ مورد آب‌گرفتگی درپی بارش‌های اخیر در مشهد + فیلم (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهدالرضا(ع) در تدارک ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت | اجرای بیش از ۳۰ برنامه ویژه برای دهه کرامت در مشهد + فیلم اعلام ویژه‌برنامه‌های دهه ادب و حماسه | همایش علمی «حکیم توس» در مشهد برگزار می‌شود
سرخط خبرها

اختصاص یک هکتار از بوستان کوهسنگی برای استفاده بانوان

  • کد خبر: ۱۶۹۰۸۲
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
اختصاص یک هکتار از بوستان کوهسنگی برای استفاده بانوان
شهردار منطقه هشت شهرداری مشهد گفت: یک هکتار از بوستان کوهسنگی برای استفاده اختصاصی بانوان در نظر گرفته شده که عملیات اجرایی آن از مهرماه ۱۴۰۱ با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان شریعتی‌ در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد از بوستان بانوان کوهسنگی، اظهار کرد: یک هکتار از بوستان کوهسنگی برای استفاده اختصاصی بانوان در نظر گرفته شده که عملیات اجرایی آن از مهر‌ ۱۴۰۱ با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان آغاز شده است و براساس برنامه زمان‌بندی باید تا پایان شهریور‌۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری همکاران در حوزه معاونت فنی و اجرایی ۹۲‌درصد عملیات عمرانی به اتمام رسیده و برای استفاده بانوان از این فضا در ایام تابستان، براساس یک برنامه زمانی فشرده، پروژه یک ماه زود‌تر به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه هشت گفت: امروز از کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد درخواست کردیم ‌نظرها و پیشنهادهای تخصصی خود را ارائه کنند تا فضایی جذاب و بهینه در اختیار بانوان قرار بگیرد.

ضرورت توسعه تولید وسایل بازی نوجوانان برای جانمایی در بوستان‌های مشهد

همچنین در حاشیه این بازدید رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اکنون وسایل بازی برای نوجوانان در بوستان‌ها محدود است که باید توسعه پیدا کند و امروز گفت‌وگو‌هایی مبنی بر ایجاد تاب و سرسره متناسب برای نوجوانان انجام شد و باید به‌سمت تولید وسایل بازی و زمین بازی نوجوانان حرکت کنیم تا شاهد اتفاقات خوبی برای زنان ایران‌زمین باشیم.

فاطمه سلیمی اظهار کرد: در دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد، توجه ویژه به حوزه بانوان و خانواده با ایجاد کمیسیونی با این عنوان انجام شده است.

وی افزود: رویکرد ما در این کمیسیون حوزه سخت‌افزار و توسعه زیرساخت‌های بانوان و حوزه نرم‌افزار و توسعه کار‌های فرهنگی است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: اکنون سایت‌ها و بوستان‌های بانوان در‌ شهر ایجاد شده است که بوستان بانوان کوهسنگی نمونه‌ای از آن است که دارای فضای یک هکتاری، ۴۰۰ متر فضای دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و خط سلامت، آب‌بازی مادر و کودک، وسایل بازی کودکان و زمین ورزشی است.

سلیمی خاطرنشان کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد مبنی بر استفاده رایگان از دوچرخه در بوستان‌های بانوان، دوچرخه‌هایی در این بوستان مستقر می‌شود و در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: اگر مدیریت شهری محدودیت‌هایی برای حضور بانوان در‌ جامعه دارد، باید بتواند از طریق توسعه زیرساخت‌های متناسب با نیاز‌ها این محدودیت‌ها را برطرف کند.

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->