داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان: جایگاه معنوی ورزش استان بسیار ارزشمند است

  • کد خبر: ۱۶۹۷۳۰
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان: جایگاه معنوی ورزش استان بسیار ارزشمند است
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش در استان خراسان رضوی نه تنها از پتانسیل مطلوبی برخوردار است بلکه جایگاه معنوی آن بسیار ارزشمند است.

خسرو قمری درخصوص وضعیت ورزش استان به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: ورزش در استان خراسان رضوی نه تنها از پتانسیل مطلوبی برخوردار است بلکه جایگاه معنوی آن بسیار ارزشمند است. من پیش‌تر همراه کاروان‌های ورزشی زیادی به مسابقات برون مرزی اعزام شده ام. نکته‌ای که در این اعزام‌ها مشهود و قابل تامل است بعد معنوی ورزشکاران ماست. در میادین بین‌المللی مشاهده می‌کنیم که سایر کشور‌ها با پزشکان و کارشناسان سعی می‌کنند در مسابقات پیروز باشند، اما ورزشکاران خراسانی در میادین به امام رضا توسل می‌کنند.
وی در ادامه به تغییر در اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: آقای هاشمی جواهری را می‌شناسم و به خوبی دیدم که چقدر برای بهبود شرایط و اوضاع فعالیت می‌کرد. در موضوعات و چالش‌های مختلف با تمام وجود مدیریت می‌کردند و امیدوارم از تجربیات ایشان در زمینه‌های مختلف استفاده بهینه صورت گیرد.
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در پایان تصریح کرد: آقای تاج فیروز فردی مومن، متعهد و مشتاق به کار و تلاش است. طی این مدت که تا مراسم تودیع و معارفه فاصله افتاد، تلاش‌های ایشان از چشم دور نمانده است. امیدوارم آن اتفاقات مطلوبی را که آقای جواهری بنا گذاشتند در دوره آقای تاج فیروز برداشت می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->