جمع آوری موقت نرده های مسیر خط یک BRT در مراسم خاکسپاری شهید جمهور آیت الله رئیسی + فیلم اختصاص ۵۰۰ مسجد مشهد به اسکان زائران مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود یادگار‌های رئیسی برای مشهد تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم
سرخط خبرها
همزمان با دهه فجر اتفاق افتاد؛

آغاز جشنواره ملی «هر دانشجو یک ایده» در مشهد

  • کد خبر: ۱۷۱۸۲
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
آغاز جشنواره ملی «هر دانشجو یک ایده» در مشهد
نخستین فستیوال ملی «هر دانشجو یک ایده» روز شنبه همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شد و تا ۲۱ بهمن ماه ادامه دارد.
به گزارش شهرآرانیوز، سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این جشنواره برای نخستین بار و  با هدف ایجاد بستری برای مشارکت تمام دانشجویان علاقه‌مند در امر پژوهش در این دانشگاه برگزار شده است.

دکتر سجاد سحاب محور‌های این جشنواره را شامل پژوهش‌های محصول محور و ارتباط با صنعت، مسابقه عکاسی پژوهش ما، پژوهش بر اساس داده‌های بالینی و رجیستری و سامانه ویزیت، ماراتن علمی دانشجویی پزشک متعالی و ماراتن علمی دانشجویان دندانپزشکی عنوان کرد.
 
وی ادامه داد: پژوهش‌های محصول محور مرتبط با صنعت از محور‌های جشنواره مزبور است که در چارچوب موضوعاتی مانند بیوتکنولوژی دارویی، داروسازی سنتی و دارو‌های گیاهی، خدمات الکترونیک دارویی، فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، سیستم‌های جدید داروسازی، تولید مواد اولیه دارویی، نانوفناوری دارویی، فارماسیوتیکس و کنترل دارو عرضه شده است.

سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ماراتن علمی دانشجویان پس از نخستین تجربه موفق خود در اردیبهشت پارسال در نظر دارد، دومین دوره خود را در حاشیه نخستین جشنواره فستیوال دانشجویی «هر دانشجو،  یک ایده» در سطح جامع‌تری به صورت کشوری برگزار کند.

سحاب با بیان این که هدف از برگزاری این مسابقه، سنجش میزان آمادگی دانشجویان پزشکی برای پذیرفتن نقش آینده خود به عنوان پزشک است افزود: ارزیابی عناصر مؤثر در موفقیت یک پزشک اعم از مهارت‌ها و توانایی‌های علمی، پژوهشی و بالینی آن‌ها و آموزش پزشکی مبتنی بر توانمندی و به استناد نظرات کارشناسان برجسته آموزش پزشکی کشور و پزشکان موفق از محور‌های این ماراتن علمی است.
وی ادامه داد: ماراتن علمی دانشجویان دندانپزشکی نیز در همین راستا و به صورت مسابقه‌ بین گروه‌های سه نفره از دانشجویان دندانپزشکی سراسر کشور و با سه مرحله تئوری، عملی و استدلال بالینی- اخلاقی برگزار خواهد شد.
دانشگاه علوم پزشکی مشهد با دارا بودن بیش از ۹ هزار دانشجو و ۲۳ هزار کارمند بهداشتی و درمانی هم‌اکنون به عنوان قطب پزشکی شمال شرق کشور مطرح است.
 
منبع: ایرنا


 

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->