افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه در مشهد | شهردار مشهد: این نمایشگاه در سطح کشور یک برند محسوب می‌شود مراسم بزرگداشت روز فردوسی فردا در مشهد برگزار می‌شود(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد خطاب به رئیس جمهور: با بودجه ۵۶ همتی نمی‌شود این شهر را مدیریت کرد در یک صدوچهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فضاآرایی‌های شهری مشهد در دهه کرامت ۱۴۰۳ بسیار پررنگ خواهد بود سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد به‌مناسبت روز گرامیداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی گلایه شهروندان محله مهرآباد مشهد از مجهزنبودن زمین‌های ورزشی راه‌اندازی پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی در مشهد ۶۰ هکتار از زمین‌های بلاتکلیف حاشیه شهر مشهد تعیین تکلیف شد هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط سالم قرار دارد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۹۶۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۰ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه شهید کلانتری، هاشمیه و ملک‌آباد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | خودمانی با یک راننده‌اتوبوس خانم برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی «هشت بهشت» در پارک ملت مشهد مقدس + فیلم ارتقاء حوزه مقاومت بسیج شهرداری مشهد مقدس به سازمان بسیج افشای خودکشی ۱۰ نظامی اسرائیلی در ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی تملک ۲۷۰ پلاک از سوی سازمان زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ | اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال به حاشیه شهر مشهد
سرخط خبرها

نمایشگاه اختصاصی ایران در لبنان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های ایران در خارج از کشور خواهد بود

  • کد خبر: ۱۷۲۷۲۹
  • ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
نمایشگاه اختصاصی ایران در لبنان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های ایران در خارج از کشور خواهد بود
شهردار مشهد مقدس گفت: شهرداری مشهد و نماینده ما شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد، نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در لبنان را اوایل مهرماه سال جاری برگزار خواهد کرد و کلیه صنایع کشور محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه خواهند داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف امروز، ۱۳ تیر ماه، در حاشیه دومین نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه‌ها به عنوان تنها محلی است که تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان، مصرف‌کنندگان و تمام حوزه‌های مرتبط در یک صنعت جمع شده و محصولات خود را ارائه می‌کنند. امروز صنایع سنگ ایران در نمایشگاه بین‌المللی مشهد جمع شده و توانمندی‌های خود را ارائه کرده‌اند.

وی افزود: استقبال از این نمایشگاه بالا بوده و از تمام مصرف‌کنندگان صنایع سنگ برای حضور در آن دعوت می‌کنم. تعامل مناسبی بین خریداران، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان در این نمایشگاه شکل گرفته است.

شهردار مشهد تصریح کرد: شهرداری مشهد و نماینده ما شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد، نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در لبنان را اوایل مهرماه سال جاری برگزار خواهد کرد و کلیه صنایع کشور محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه خواهند داد.

قلندر شریف ادامه داد: نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در لبنان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های ایران در خارج از کشور خواهد بود و از تمامی صنعتگران و تولیدکنندگان جهت شرکت در این نمایشگاه دعوت می‌کنم.

اشتغالزایی حوزه سنگ در حال رونق گرفتن است

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به فناوری و دانش جدید در حوزه برش، تولید، تجارت و صادرات، اشتغالزایی حوزه سنگ در حال رونق گرفتن است.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو امروز، ۱۳ تیر ماه، در حاشیه دومین نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نمایشگاه ۶۵ شرکت فعال در حوزه سنگ حضور داشته که سهم خراسان رضوی از این بین ۱۵ شرکت است. با توجه به موقعیت خاص استان و تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر همکاری بیشتر با کشور‌های همسایه، نمایشگاه بین‌المللی مشهد این موضوع را جزء سر‌فصل‌های اقتصادی خود قرار داده است.

وی افزود: این نمایشگاه توانمندی مد نظر در این حوزه را به رخ تمام کشور‌ها خصوصا کشور‌های همسایه کشیده و می‌توان از این ظرفیت مشهد جهت تولید و صادرات سنگ به کشور‌های همسایه استفاده کرد.

نائب‌رئیس شورای اسلامی مشهد ادامه داد: همچنین می‌توان از ظرفیت مشهد در این حوزه جهت مصرف داخلی استان و کشور استفاده کرد. با توجه به فناوری و دانش جدید در حوزه برش، تولید، تجارت و صادرات، اشتغالزایی حوزه سنگ در حال رونق گرفتن است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->