گران‌فروشی در صدر تخلفات بانوان آرایشگر در مشهد | مهر و موم یک آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | سکه امامی از رشد قیمت در بازار طلا جا ماند پلمب یک کارخانه ماکارونی در تهران (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستور رئیس‌جمهور برای رسیدگی به دغدغه اخیر طلافروشان بیش از ۸ هزار بنگاه املاک در مشهد به کد کیوآر تجهیز شدند بیش از ۲ میلیون پروژه نهضت ملی مسکن چشم انتظار مشارکت‌های مردمی نفت سنگین ایران گران‌تر شد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) حدود ۶۰۰ تن ریواس از این شهرستان خراسان رضوی برداشت شد شرکت دخانیات ایران به دلیل فروش توتون فاسد ۱۶۰ میلیارد تومان جریمه شد چرا یارانه امروز واریز نشد؟ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بلوار توس مشهد و فایل‌های اجاره قیمت مناسب (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ثبت‌نام برای فروش ۳ خودروی سایپا به تعویق افتاد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سرمایه‌گذاری برای نصب پنل‌های خورشیدی در خراسان‌رضوی به‌صرفه است؟ قیمت روز ارز‌های مبادله‌ای (۲۵ اردیبهشت) | دلار کاهشی شد احیای کم‌جانِ بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در فروشگاه‌های «شهرما» مشهد + آدرس (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی برداشت ۸۵ هزار تن پسته در خراسان رضوی نمایشگاه کار شرق کشور خردادماه در مشهد برگزار می‌شود معنای «فوق العاده خاص» در فیش حقوقی چیست؟ | کدام کارمندان مشمول این امتیاز می‌شوند؟ نرخ دلار به کمتر از ۶۰ هزار تومان نزول کرد | حباب سکه چقدر شد؟ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای اجرای طرح‌های اضطراری تأمین آب مشهد ۴۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است قیمت طلا امروز صعود کرد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرغ گران می‌شود؟ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

معاون وزیر کار: وزارت کار در حال تجمیع ظرفیت‌های ملی برای اشتغال است

  • کد خبر: ۱۷۲۷۲۸
  • ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
معاون وزیر کار: وزارت کار در حال تجمیع ظرفیت‌های ملی برای اشتغال است
معاون وزیر کار گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان هماهنگ کننده در حال تجمیع ظرفیت‌های ملی برای اشتغال است.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا عسگریان امروز ۱۳ تیرماه در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد در جمع خبرنگاران درباره برگزاری این نمایشگاه و معرفی پتانسیل‌های کشورمان اظهار کرد: نمایشگاه‌ها باید چند رکن از جمله تنوع، نظم و معرفی مناسب توسط افراد را داشته باشند که دومین نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد تمام این ویژگی‌ها را دارد.

وی با اشاره برگزاری نمایشگاه تخصصی ایران در لبنان در مهرماه افزود: سلسه نمایشگاه‌هایی در حال برگزاری است و این وظیفه اصلی ما است که ظرفیت‌های موجود در داخل کشورمان را به دیگران عرضه کنیم.

عسگریان با اشاره به حضور وزیر کار لبنان و بازدید آن از نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه در نشان دادن ظرفیت‌های معدنی به خصوص در بخش ساختمان به خوبی عمل کرد. برگزاری نمایشگاه متناظر این نمایشگاه در لبنان معرفی ظرفیت‌ها را تکمیل می‌کند.



معاون وزیر کار بیان کرد: ظرفیت‌های اقتصادی مترادف با ظرفیت‌های فرهنگی است که چندین محصول در پی دارد، بن مایه آن اگرچه اقتصادی است، اما موجب تبادل نیروی کار، تبادل فرهنگ و استحکام بین دو ملت می‌شود.

وی درباره ایجاد اشتعال در مناطق محروم در سال جاری بیان کرد: دولت برای ایجاد اشتغال در کشور در سال جاری هدف‌گذاری کرده است. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان هماهنگ کننده در حال تجمیع ظرفیت‌های ملی برای اشتغال است. در طی دو سال گذشته تجربیات خوبی در وزارتخانه به دست آمده و از سامانه‌های متعددی شغل و شاغل را در یک زمان به ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در کشور متصل کرده و این موضوع به سمت مناطق محروم جهت پیدا کرده است. امسال در بحث اشتغال در مناطق محروم باید بر اساس آمایش ملی عمل کرده و از ظرفیت‌های موجود در مناطق محروم استفاده کرد و باید امکانات را به این مناطق ببریم. یکی از سیاست‌های اصولی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این بوده که توجه ویژه‌ای به سرمایه گذاری در مناطق محروم شود و این موضوع بار‌ها توسط وزیر کار اعلام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->