شیخ عیسی قاسم: شهادت آیت‌الله رئیسی رخدادی تلخ برای جهان اسلام است وانگ یی: چین یک دوست خوب را از دست داد بلینکن: خروج آمریکا از برجام بدترین تصمیم بود حملات بی‌امان حزب‌الله به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی (یکم خرداد ۱۴۰۳) امضای دفتر یادبود شهدای خدمت توسط سرکنسول کشور‌های خارجی در مشهد آغاز رزمایش هسته‌ای غیراستراتژیک روسیه پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالی رتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود رفته بود آب بیاورد...
سرخط خبرها

۸۰۰ خانه در جنین تخریب شدند

  • کد خبر: ۱۷۲۹۷۶
  • ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
۸۰۰ خانه در جنین تخریب شدند
رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، واشنگتن از تل‌آویو خواسته زیرساخت‌های شهری در جنین را بازسازی کند. بر اساس ارزیابی‌های اولیه، در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به جنین ۸۰۰ منزل آسیب دیده و زیرساخت‌های آب و فاضلاب شهر عامدانه هدف قرار گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، دولت آمریکا تاکید کرده تل‌آویو موظف است زیرساخت‌های شهری در جنین را در پی عملیات نظامی اخیر بازسازی کند و واشنگتن برای انجام این کار با مسؤولان اسرائیلی در تماس خواهد بود.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه عملیات نظامی دو روزه خود علیه شهر و اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری را متوقف کرد.

در این دو روز درگیری ۱۲ فلسطینی به شهادت رسیدند و بسیاری از خانه‌ها و مراکز خرید تخریب شدند.

برخی منابع فلسطینی اظهار کردند، ارتش رژیم صهیونیستی در این حملات قصد داشت با کندن خیابان‌ها و ایجاد سنگرها، اردوگاه جنین را از اطرافش جدا کند.

همچنین این منابع گفتند، هدف دیگر این عملیات، تخریب زیرساخت‌های شهر و اردوگاه جنین بود و اسرائیل تمایل آشکاری به انتقام‌گیری از اردوگاه داشت.

وزارت کار فلسطین پس از یک بررسی اولیه میزان خسارات وارده به شهر و اردوگاه جنین را اعلام کرد.

طبق گزارش اولیه این نهاد فلسطینی، سربازان اسرائیلی در حملات دو روزه خود ۳۰۰ منزل را در این منطقه به شکل کامل ویران کردند و حدود ۵۰۰ منزل نیز تا حدودی آسیب دیدند.

شهرداری جنین نیز اعلام کرد، ارتش رژیم صهیونیستی دراین حملات عامدانه زیرساخت‌های آب و فاضلاب را هدف قرار داد و به زیرساخت‌های عمومی آسیب زد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->