محمدعلی باشه آهنگر: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم ابراز همدردی بیش‌از ۲۵۰ سینماگر درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه بیانیه مجمع خبرنگاران و نویسندگان برای رئیس جمهور شهید «شهرام حقیقت‌دوست» پلیس شد تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برای شهادت رئیس‌جمهور واکنش ملیکا زارعی به خبر شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + عکس ویژه برنامه «شهید جمهور» درشبکه افق + زمان پخش استوری محمد معتمدی در پی شهادت آیت الله رئیسی + عکس سید جواد هاشمی: رئیسی پذیرای انتقادات بود داریوش ارجمند: رئیسی مرد عمل بود تسلیت هنرمندان مشهدی با خلق آثار هنری درباره شهدای خدمت تبیین آیت‌الله رئیسی از چرایی ورود به عرصه انتخابات در برنامه تلویزیونی «جهان آرا» + زمان پخش نصب المان سوگواری در جشنواره کن برای «آیت الله رئیسی» + عکس دعوت از هنرمندان برای روایت مقام شهدای خدمت داوود میرباقری: امید داشتیم رئیس‌جمهور یکی از بینندگان سلمان فارسی باشد تسلیت ابراهیم تاتلیس به مردم ایران «میلاد هارونی» اولین تک آهنگ ویژه شهادت آیت الله رئیسی را منتشر کرد | خادم الرضای مردم +صوت محمود پاک نیت: رئیس جمهوری پرتلاش را از دست دادیم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ اندوه اهالی فرهنگ و هنر مشهد در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی
سرخط خبرها

مرجعیت علمی جهان اسلام باید در خراسان رضوی شکل بگیرد

  • کد خبر: ۱۷۶۲۹۸
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
مرجعیت علمی جهان اسلام باید در خراسان رضوی شکل بگیرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ایجاد مرکز تبادل فناوری می‌تواند یک اقدام مهم و تاثیر گذار باشد، به طوری که دانشمندان و فناوران جهان اسلام را در این استان و شهر مشهد گرد هم بیاورد.

به گزارش شهرآرانیوز ابوالفضل چمندی در نشست شورای اقتصاد دانش بنیان استان خراسان رضوی افزود: ماموریتی تعریف شده که مرجعیت علمی در جهان اسلام در خراسان رضوی و شهر مشهد شکل بگیرد.

وی ادامه داد: استانداری حامی این طرح است و بنای ساخت آن در یک مرکز گردشگری تجاری، پیشرفت‌های فیزیکی نیز داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به این که می‌توانیم پارک علم و فناوری خصوصی در شهر مشهد داشته باشیم ادامه داد: مرکز فناوری هوش مصنوعی دارای اهمیت است و ظرفیت بسیاری در مشهد برای شکل گیری آن وجود دارد.

چمندی افزود: بعد از استان تهران، خراسان رضوی در حوزه فناوری جایگاه دارد و بر همین اساس مشهد در این حوزه در جهان اسلام حرف برای گفتن دارد.

رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: در حال پیگیری برای راه‌اندازی پردیس فناوری صنایع معدنی تا چند ماه آینده در استان خراسان رضوی هستیم.

مسعود میرزایی افزود: مهمترین کاری که در حال حاضر در استان خراسان رضوی اتفاق افتاده این است که دستگاه‌ها در حوزه فناوری یک پیکره واحد شده‌اند و با یکدیگر هم‌افزایی می‌کنند.

وی ادامه داد: در استان خراسان رضوی به موضوع فولاد سنگان خواف ورود پیدا کرده‌ایم تا در نهایت از خام فروشی در حوزه سنگان خواف جلوگیری شود.

به گفته وی در چند حوزه و از جمله در عرصه کشاورزی و صنایع غذایی فعالیت گسترده‌ای شکل گرفته است و بر اساس این رویکرد نخستین دهکده صنایع غذایی کشور در مشهد تاسیس شد که رسوخ فناوری و نوآوری در این دهکده در حال شکل‌گیری است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->