بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

اولین صحبت‌های سجادی بعد از استعفاء از وزارت ورزش

  • کد خبر: ۱۷۷۲۴۳
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
اولین صحبت‌های سجادی بعد از استعفاء از وزارت ورزش
حمید سجادی، وزیر مستعفی ورزش بعد از جدایی از وزارت ورزش و جوانان برای خانواده ورزش آرزوی توفیق کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  حمید سجادی پس از مراسم تودیع و معارفه وزیر جدید وزارت ورزش و جوانان در خصوص اینکه چه نمره‌ای به خودش در این ۲ سال می‌دهد، اظهار داشت: حالا وقت این سوال نیست. خانواده محترم ورزش باید قضاوت کنند. جا دارد بابت این انتخاب و به کیومرث هاشمی تبریک بگویم.

وی افزود: به او خیر مقدم می‌گویم. اینجا خانه خودش است. هاشمی از مدیران نام آشنا، خوشنام و قدیمی ورزش است. در عرصه‌های مختلف تمام مراحل را پشت سر گذاشته است. این انتخاب برای ورزش کشور نوید بخش است و امیدوارم او و معاونین موفق باشند. کارکنان وزارت ورزش هم خوشحال هستند. آرزوی توفیق برایشان دارم. ان شاالله در این ایام خاص دعای خیر مردم و جامعه ورزش بدرقه راهشان باشد.


سجادی گفت: همه ما امیدوار هستیم ان‌شاالله ماه آینده که بازی‌های آسیایی را داریم، کاروان پرافتخار جمهوری اسلامی ایران که تحت نام بسیار ارزشمند شهید حججی اعزام خواهد شد، بهترین نتیجه را از نظر تعداد مدال بگیریم. برای این اتفاق مهم تمام برنامه ریزی‌ها شده است. اتفاق مهمی هم که در سال جدید میلادی داریم جام ملت‌های آسیا در دوحه قطر است که برای تیم ملی فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنیم. رویداد‌های ورزشی زیادی در رشته‌های مختلف داریم.

وی تصریح کرد:، ولی این اتفاقات مهمی هست که پیش رو داریم. بازی‌های آسیایی و پشت سر آن پاراآسیایی را داریم. بعد از آن جام ملت‌هاست. برای برادر عزیزم آرزوی موفقیت می‌کنم. از مدیران ارزشمند ورزش کشور هستند. من هم قول دادم مثل همیشه مانند یک برادر در خدمت او باشم. همفکری، مشورت و هر موردی که باشد برای کشورمان است. ان‌شاءالله دست به دست هم بدهیم دولت مردمی به ریاست جناب رئیسی عزیز، در تمام ابعاد و اهدافش موفق باشد. التماس دعا، امیدوارم رسانه‌ها من را حلال کنند. از زحمات شان ممنون هستم. همیشه آن‌ها را به عنوان یک یار در کنار خودمان می‌دیدیم. برایشان آرزوی توفیق دارم و هیچ دلخوری ندارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->