مرگ مشکوک زن میانسال و بازداشت دختر جوان متهم به قتل مادر (۲۳ اردیبهشت) ممنوعیت هرگونه افزایش شهریه در مدارس غیردولتی کشف ۲۶۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در گناباد(۲۳ اردیبهشت) ریزش آوار ساختمان در مشهد یک فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت+ عکس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حداقل حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ شهردار یکی از مناطق شیراز به قتل رسید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جمع آوری ۴۹۱ معتاد متجاهر و ۱۳۲ خرده فروش مواد مخدر در مشهد کشف و انهدام کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک اجرایی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ اخراج ۱۰۰ هزار تبعه خارجی از استان البرز شفق‌های قطبی چگونه تشکیل می‌شود؟ مصرف گل و حشیش چه تاثیری بر سلول‌های مغزی دارد؟ پرشدگی ۶۷ درصدی سد‌های کشور مرور دروس امتحانی از شبکه شاد به صورت رایگان جزئیات هدیه تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + فیلم پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما در استان تا اواسط هفته جاری رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال | سالانه ۵۱ هزار کودک در کشور دچار عفونت می‌شوند
سرخط خبرها

۱۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان مبالغ اضافه‌دریافتی به زائران بازگردانده شد

  • کد خبر: ۱۸۴۶۲۶
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
۱۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان مبالغ اضافه‌دریافتی به زائران بازگردانده شد
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: طی ۱۵ تا ۲۴ شهریور ماه جاری ۱۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان مبالغ اضافه دریافتی به زائران بازگردانده شده است.

سید جواد موسوی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: طی این مدت ۹۵۴ مورد بازرسی از واحد‌های اقامتی و تاسیسات گردشگری در مشهد و خراسان رضوی انجام شده است.

وی بیان کرد: پس از انجام این تعداد بازرسی ۱۰۲ مورد تذکر، ۲۱۰ مورد اخطار و ۶ مورد پلمب واحد‌های متخلف انجام شد.

دبیر ستاد خدمات سفر خراسان رضوی شمار شکایات دریافتی طی این مدت را نیز ۲۹ مورد عنوان و بیان کرد: طی این مدت کلیه شکایات به‌روز و در لحظه بررسی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->