معاون هنری اداره تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد «جمعه‌بازار کتاب مشهد» در جمعه بارانی مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تصاویر «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی درگذشت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت مرگ بروسلی چه بود؟ نقد و بررسی فیلم سینمایی «مست عشق» در برنامه هفت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مصطفی رحماندوست: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان در شعر رضوی نیاز این حوزه است بر مدار نور به پیشواز میلاد هشتمین نور | افتتاح نمایشگاه خوشنویسی طلاب حوزه علمیه در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) روایتی کافکایی از یک طنز تلخ | گفتگو درباره رمان «کمیته» رونمایی از نقاشی پرحاشیه چارلز سوم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم «زخم کاری» و «سووشون» در انتظار پخش از شبکه نمایش اگر دستت را رها کردم روایت‌های دیده نشده از زائران امام رضا (ع) «حماسه» جاری در ادبیات «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب استقبال از «مکس دیوانه» در جشنواره کن
سرخط خبرها

ایران برای زنان ایرانی عزت نفس به وجود آورده است

  • کد خبر: ۱۸۶۳۵۱
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
ایران برای زنان ایرانی عزت نفس به وجود آورده است
فعال رسانه از کشور لبنان گفت: بانوی ایرانی عزت نفس دارد و ایران برای آن‌ها این عزت نفس را به وجود آورده است.

هورا کوبیسی ضمن تشکر از فرصتی که برایش به وجود آمده است، در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: از کشور لبنان به ایران آمده و در  رسانه فلسطین  و در حوزه تحلیل سیاسی فعالیت دارم. توقع نداشتم با چنین صحنه‌هایی روبه‌رو شوم که از اقصی نقاط جهان زنان دور هم جمع شده باشند. این نشان می‌دهد که در ایران برای زن ارزش قائل هستند. 

وی با اشاره به اینکه این رویداد فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات است، افزود: این  جمعی که بوجود آوردند سبب شده است خطا‌ها و مشکلاتی رفع شود و در آینده تلاش بیشتری خواهند تا حوزه رسانه را پیش ببرند. 
اتحاد ایجاد شده  یک پیام را به کل جهان می‌رساند و باعث می‌شود تمام کشور‌ها با یکدیگر دوست شوند و این بهترین فرصت است. 

این فعال رسانه ادامه داد: اولین بار نیست که به ایران سفر کرده است، تاکنون ٩ سفر به ایران داشته‌ام و  ذهنیت مثبتی نسبت به بانوان ایرانی دارم. بانوی ایرانی عزت نفس دارد و ایران برای آن‌ها این عزت نفس را به وجود آورده است. زنان ایرانی در زمینه‌های شغلی خود پیشرفت دارند  و به جایگاه‌های بالایی دست یافتند.

وی گفت: زنان موفق می‌شوند بدون اینکه کسی جلودار آن‌ها باشند. در ایران بانوان می‌توانند در همه حوزه‌ها  فعالیت داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->