درباره «بل ۴۱۲» (Bell ۴۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد
سرخط خبرها

گوشی‌های سری ۱۴ شیائومی معرفی شدند + مشخصات و قیمت

  • کد خبر: ۱۹۰۹۵۸
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
گوشی‌های سری ۱۴ شیائومی معرفی شدند + مشخصات و قیمت
شیائومی امروز در رویدادی علاوه بر سیستم عامل HyperOS خود از گوشی‌های شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو نیز رونمایی کرد که به‌عنوان اولین گوشی‌های جهان از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام بهره می‌برند.

به گزارش شهرآرانیوز - شیائومی ۱۴ از یک نمایشگر ۶.۳۶ اینچی OLED با وضوح ۱.۵K و حداکثر نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که سنسور اثر انگشت درون آن کار شده است. غول چینی ادعا می‌کند که روشنایی نمایشگر دستگاه به ۳۰۰۰ نیت می‌رسد.

شیائومی همچنین در این رویداد ضخامت دستگاه خود را با آیفون ۱۵ و ۱۵ پرو مقایسه کرده است که طبق ادعای آن، شیائومی ۱۴ بیش از ۶ درصد ضخامت کمتری دارد.

از نظر مشخصات داخلی همانطور که گفتیم شیائومی ۱۴ به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده است. همچنین این دستگاه به یک باتری ۴۶۱۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که از شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ سریع ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند.

همانطور که انتظار می‌رود پرچمدار جدید شیائومی سیستم عامل تازه معرفی‌شده این شرکت یعنی HyperOS را اجرا خواهد کرد.

در بخش دوربین، این دستگاه به سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی از کمپانی لایکا (Leica) مجهز شده است (اصلی، فوق‌عریض و تله‌فوتو) که در ماژول مربعی‌شکل روی پنل پشتی دستگاه قرار گرفته‌اند. در بالای نمایشگر دستگاه نیز از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی استفاده شده است.

گوشی‌های سری ۱۴ شیائومی معرفی شدند + مشخصات و قیمت

قیمت شیائومی ۱۴

گوشی جدید شیائومی در چهار پیکربندی به بازار عرضه خواهد شد. نسخه پایه شیائومی ۱۴ با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای داخلی ۳۹۹۹ یوان (حدود ۵۴۵ دلار) قیمت دارد. سایر پیکربندی‌ها آن شامل ۱۲/۲۵۶، ۱۶/۵۱۲ و ۱۶/۱۰۲۴ گیگابایت می‌شود که به ترتیب ۴۲۹۹، ۴۵۹۹ و ۴۹۹۹ دلار قیمت دارند.

مشخصات شیائومی ۱۴ پرو

شیائومی ۱۴ پرو از نمایشگر ۶.۷۳ اینچی LTPO با وضوح ۲K و حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ بهره می‌برد. نکته قابل‌توجه این نمایشگر استفاده از شیشه محافظ ساخته‌شده توسط شیائومی با نام Xiaomi Longjing Glass است که به ادعای چینی‌ها، از محافظ سرامیکی اپل و گوریلا گلس ویکتوس ۲ بسیار قدرتمندتر است.

از نظر دوربین تفاوت زیادی بین شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو وجود ندارد و برادر بزرگ‌تر نیز همچنان دارای ۳ سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است. با این وجود، سنسور اصلی دستگاه دارای فناوری دیافراگم متغیر Stepless است.

این دستگاه از باتری ۴۸۸۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۲۰ وات و شارژ سریع ۵۰ وات بهره می‌برد. سیستم‌عامل اجرایی توسط آن نیز HyperOS است.

قیمت شیائومی ۱۴ پرو

نسخه پایه این دستگاه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۹۹۹ یوآن (۶۸۳ دلار) عرضه می‌شود. نسخه تیتانیوم این گوشی با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه ۶۴۹۹ دلار قیمت دارد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->