درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد
سرخط خبرها

پوکو C65 معرفی شد + مشخصات و قیمت

  • کد خبر: ۱۹۲۷۴۱
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
پوکو C65 معرفی شد + مشخصات و قیمت
گوشی اقتصادی پوکو C۶۵ با تراشه‌ی Helio G۸۵ و نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی ۹۰ هرتزی معرفی شد.

به گزارش شهرآرانیوز - پوکو C۶۵ به‌عنوان جانشین پوکو C۵۵ معرفی شد. همان‌طور‌که انتظار می‌رفت، این گوشی اکنون به نمایشگری با نرخ نوسازی بیشتر و دوربین بهبودیافته و فناوری شارژ سریع‌تر مجهز است.

پوکو C۶۵ از نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت بهره می‌برد. این پنل ۸ بیتی است و گواهی TUV نیز دارد. به‌بیان بهتر، از چشم کاربر دربرابر نور آبی مضر محافظت می‌کند.

قاب پشتی پوکو C۶۵ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند که گشودگی لنز آن f/۱.۸ است. درکنار دوربین اصلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با f/۲.۴ تعبیه شده که از حسگر تشخیص عمق نسل قبل بهتر است.

پوکو C65 معرفی شد + مشخصات و قیمت

در پنل جلویی Poco C۶۵، دوربین ۸ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد که درمقایسه‌با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی پوکو C۵۵ بهبود یافته است. این دوربین از نور ملایمی برای ثبت تصاویر سلفی باکیفیت‌تر حتی در شرایط کم‌نور نیز بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های پوکو C۶۵ می‌توان به حسگر اثرانگشت اشاره کرد که در لبه‌ی کناری تعبیه شده است؛ البته گوشی پوکو از احراز هویت با تشخیص چهره نیز پشتیبانی می‌کند.

پوکو C۶۵ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۸ وات استفاده و باتری گوشی را با درگاه USB-C شارژ می‌کند؛ البته در جعبه‌ی این محصول شارژ ۱۰ واتی ارائه می‌شود. ناگفته نماند که این دستگاه به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز مجهز شده است.

قلب تپنده‌ی پوکو C۶۵ پردازنده مدیاتک Helio G۸۵ است که با فرایند ۱۲ نانومتری تولید شده است. این پردازنده را ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ حافظه‌ی ذخیره‌سازی همراهی می‌کند. پوکو C۶۵ در رنگ مشکی و آبی و بنفش روانه‌ی بازار می‌شود. شایان ذکر است که قیمت گوشی مذکور و تاریخ دقیق عرضه‌ی آن به بازار هنوز مشخص نیست.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->