طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود
سرخط خبرها

سیستم‌عامل جدید شیائومی معرفی شد + جایگزین MIUI را بشناسید

  • کد خبر: ۱۸۹۳۹۲
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
سیستم‌عامل جدید شیائومی معرفی شد + جایگزین MIUI را بشناسید
شیائومی از سیستم عامل جدید خود، HyperOS، که جایگزین MIUI خواهد شد رونمایی کرد.

شهرآرانیوز - همانند هواوی که HarmonyOS را به عنوان جایگزین اندروید توسعه داد، شیائومی نیز در آستانه اقدامی مشابه برای تقویت اکوسیستم خود است؛ به خصوص با خودروی الکتریکی خود که قرار است در نیمه اول سال آینده وارد بازار شود. جایگزین MIUI که HyperOS نامیده می‌شود، ظاهراً ترکیبی از اندروید و سیستم Vela شیائومی خواهد بود. بنابراین HyperOS یک «معماری زیربنایی کاملاً بازنویسی شده» است که ظاهراً به کاربران اجازه می‌دهد تا وسایل نقلیه و خانه‌های هوشمند - از بیش از ۲۰۰ دسته محصول - و دستگاه‌های دیگر شیائومی را به صورت یکپارچه با یکدیگر مرتبط کنند. می‌توان حدس زد که خودرو برقی شیائومی هم از سیستم عامل HyperOS استفاده کند و در این زمینه مستقیماً با خط تولید خودروهای برقی شرکت هوآوی رقابت خواهد کرد.

لی جون، مدیر عامل شرکت شیائومی، در Weibo گفته است که توسعه HyperOS به سال ۲۰۱۷ بازمی‌گردد و مأموریت آن ایجاد یک سیستم یکپارچه است که از کل اکوسیستم دستگاه‌ها و برنامه‌ها پشتیبانی کند. لی جون اضافه کرده که این پلتفرم جدید روی گوشی‌های هوشمند سری ۱۴ شیائومی که ظاهراً وارد تولید شده‌اند، عرضه خواهد شد، اگرچه او از به اشتراک گذاشتن تاریخ عرضه (شایعات می‌گوید پایان این ماه) خودداری کرد.

لی در پلتفرم X نوشته است:

امروز یک لحظه تاریخی است. پس از سال‌ها کار جمعی، سیستم عامل جدید ما، XiaomiHyperOS، قرار است به طور رسمی با سری Xiaomi14 معرفی شود.

سیستم‌عامل جدید شیائومی معرفی شد + جایگزین MIUI را بشناسید

هنگامی که در کامنت‌های همین پست از او پرسیده شد که آیا HyperOS به خط بین‌المللی محصولات شیائومی می‌رود، لی فقط با «با ما همراه باشید» پاسخ داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->