Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
سرخط خبرها

شیائومی می‌خواهد روی صنعت خودروهای برقی بیشتر تمرکز کند

  • کد خبر: ۲۱۰۱۳۳
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
شیائومی می‌خواهد روی صنعت خودروهای برقی بیشتر تمرکز کند
شیائومی چند ماه قبل از اولین خودروی الکتریکی خود به نام SU۷ رونمایی کرد که به ویژگی‌های هیجان‌انگیزی مجهز شده است. اکنون مدیرعامل شیائومی، «لی جون»، تصمیم گرفته است که تمرکز بیشتری روی صنعت خودرو داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز - مدیرعامل شیائومی اعلام کرده دو شخص دیگر را به‌عنوان مدیرکل شیائومی و ردمی قرار می‌دهد که این امر احتمالاً نشان‌دهنده حضور پررنگ‌تر شیائومی در صنعت خودروسازی در آینده نزدیک است.

شیائومی نه‌تنها تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است، بلکه طیف وسیعی از محصولات را روانه بازار می‌کند. این شرکت لوازم خانگی هوشمند، تصفیه هوا، اصلاح‌کننده مو و حتی ماوس پد نیز تولید می‌کند و اکنون به گفته مدیرعامل شیائومی در Weibo، این شرکت چینی می‌خواهد در بخش خودروسازی تمرکز بیشتری داشته باشد.

مطمئناً رویه جدید لی جون بدان معنا نیست که شیائومی تولید گوشی‌ها را متوقف می‌کند و به یک شرکت تولیدکننده خودرو‌های الکتریکی تبدیل می‌شود، اما این اقدامات نشان از تغییر تمرکز دارد.

لی جون همچنین اعلام کرد که برای تمرکز بیشتر بر خودروسازی، «ویلیام لو» را مدیرکل شیائومی و «وانگ تنگ» را مدیرکل برند ردمی خواهد کرد. از‌این‌پس در رویداد‌های گوشی‌های شیائومی دیگر لی جون را نخواهیم دید؛ براساس گفته‌های وی، سخنران رویداد معرفی شیائومی ۱۴ اولترا ویلیام لو خواهد بود.

لی جون احتمالاً پتانسیل قابل‌توجهی در صنعت خودرو دیده که چنین تصمیمی گرفته است. اظهارات لی جون درواقع بینشی از آنچه شیائومی می‌تواند در آینده به آن تبدیل شود، ارائه می‌دهد. چند سال پیش، شیائومی در میان برند‌های برتر گوشی‌های هوشمند قرار نداشت، اما اکنون سومین تولیدکننده گوشی در آسیاست. ازاین‌رو، این شرکت شاید به یکی از برترین سازندگان خودرو‌های برقی نیز تبدیل شود. شیائومی با مدل SU۷ سروصدایی در صنعت خودرو ایجاد کرد و اولین تلاش این برند را به‌سمت خودرو‌های الکتریکی با دو مدل شیائومی SU۷ و SU۷ مکس رقم زد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->