هواشناسی: بارش‌ها تا جمعه تشدید می‌شود | سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می‌شود (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سقوط هولناک بنر تبلیغاتی در هند | ۳ نفر کشته و ۵۲ تَن زخمی شدند + فیلم دستگیری ۲ متهم به ۲۱ فقره موبایل قاپی در مشهد شکایت ۱۰هزار نفر از شرکت فایزر برای تولید داروی سرطان‌زا از رنجی که می‌برند | نگاهی به خشونت‌های مغفول مانده علیه مردان تخصیص اعتبار به راه‌آهن زاهدان-مشهد به ۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد دستور اژه‌ای برای پرونده «فولاد مبارکه» و «چای دبش» تخم هندوانه سرشار از خواص دوران بارداری نباید سبب نادیده گرفتن علائم هشدار بیماری‌ها در مادر شود تایید تعطیلی بیمارستان مهرگان مشهد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حدود ۴۲ درصد علل مرگ و میر ناشی از سرطان‌های سیستم زنانه، مربوط به سرطان تخمدان است همه چیز درباره ویروس کرونا جدید سال ۱۴۰۳ با نام «فلیرت» سفر زوج استرالیایی با خودروی ۱۰۰ ساله به ایران آغاز عملیات بازگشت زائران خراسانی از اول تیرماه خواهد بود اعترافات پسر هفده‌ساله مشهدی که از سر خشم و غرور آدم کشت + عکس نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به همسر و فرزندانی که تحت تکفل بازنشسته هستند تعلق می‌گیرد علت مرگ «ریشا» شیر باغ وحش مشهد مشخص شد | بیانیه مشترک دامپزشکی و محیط زیست خراسان رضوی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٢۴ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | بارش باران و کاهش دما از فردا قول مساعد وزیر کار: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون برنامه هفتم انجام می‌شود
سرخط خبرها

۵ روش آسان برای دریافت تابعیت فرانسه

  • کد خبر: ۱۹۱۵۹۰
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
۵ روش آسان برای دریافت تابعیت فرانسه
برخی از افراد فقط به دنبال مهاجرت از کشور خود هستند و برای آن‌ها کشور مقصد و امکانات زندگی در آن اهمیتی ندارد. گاهی این افراد از روش‌های غیرقانونی برای خروج از کشور و اخذ تابعیت در کشور‌های دیگر استفاده می‌کنند.

گزارش آگهی

برخی از افراد فقط به دنبال مهاجرت از کشور خود هستند و برای آن‌ها کشور مقصد و امکانات زندگی در آن اهمیتی ندارد. گاهی این افراد از روش‌های غیرقانونی برای خروج از کشور و اخذ تابعیت در کشورهای دیگر استفاده می‌کنند.

۵ روش آسان برای دریافت تابعیت فرانسه

اما در این میان کسانی هستند که برای آن‌ها کشوری که به آن مهاجرت می‌کنند، اهمیت بسیار زیادی دارد. این افراد تنها از روش‌های قانونی، تابعیت کشورهای دیگر را دریافت می‌کنند و آینده و سلامتی خود را به خطر نمی‌اندازند. کشور فرانسه به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته، انتخاب بسیاری از مهاجران بین‌المللی است.

امکان دریافت تابعیت فرانسه با 5 روش آسان وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از وکلای حقوقی و از مسیر قانونی، تبعه کشور فرانسه شوید. در این راه می‌توانید از یک شرکت معتبر حقوقی مانند مؤسسه مهاجرتی اصطهباناتی کمک بگیرید.
با انواع پاسپورت‌های فرانسوی آشنا شوید

اگر شما قصد مهاجرت به فرانسه را داشته باشید باید تمام تلاش خود را برای اخذ تابعیت این کشور انجام دهید. زمانی که به تابعیت این کشور برسید، پاسپورت فرانسوی خود را به دست می‌آورید. در این کشور سه نوع پاسپورت وجود دارد:

  • پاسپورت استاندارد: اکثر شهروندان فرانسوی یک دفترچه کوچک حاوی ۳۲ صفحه در دست دارند. در این گذرنامه یک تراشه وجود دارد که حاوی اطلاعات هویتی مانند ترکیب صورت و اثر انگشت است. تمام ویژگی‌های مربوط به چهره، اندازه قد و امضا به صورت منحصربه‌فرد در پاسپورت استاندارد ثبت شده است.
  • پاسپورت موقت: اگر به هر دلیلی گذرنامه خود را گم کنید باید از یک مجوز کوتاه‌مدت برای تردد به کشور فرانسه استفاده نمایید.
  • پاسپورت دیپلماتیک: این نوع گذرنامه برای سیاستمداران و بازدیدهای رسمی آن‌ها صادر می‌شود و امکان سفر بدون ویزا را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

همان‌طور که ملاحظه کردید پاسپورت موقت و دیپلماتیک در موارد خاصی صادر می‌شوند و اکثر افراد تبعه فرانسه، دارای پاسپورت استاندارد هستند. کسانی که بیشتر از ۱۸ سال سن داشته باشند، پاسپورت آن‌ها ۱۰ سال اعتبار دارد و برای افراد زیر ۱۸ سال گذرنامه با اعتبار ۵ ساله صادر می‌شود.

1) اخذ تابعیت فرانسه از طریق تحصیل

بسیاری از جوانان، دریافت ویزای تحصیلی از فرانسه را در اولویت کار خود قرار می‌دهند زیرا در این صورت می‌توانند با کمترین هزینه ممکن به کشور فرانسه مهاجرت کنند. این افراد پس از پایان تحصیل خود، اقامت دائم و در نهایت تابعیت این کشور را دریافت می‌کنند.

دوره‌های مختلفی برای افراد با سنین گوناگون در این کشور برگزار می‌شود. شما می‌توانید از ۶ سالگی در این کشور تحصیل بپردازید. افراد ۶ تا ۱۱ ساله در دوره ابتدایی و افراد ۱۱ تا ۱۵ سال نیز در دوره دبیرستان به تحصیل می‌پردازند. اگر بین ۱۵ تا ۱۸ سال سن دارید، باید در دوره‌های lycee شرکت نمایید.

همانند بسیاری از کشورهای دیگر تحصیل در مقاطع کارشناسی (سه ساله)، کارشناسی ارشد (دو ساله) و دکترا (سه سال) در کشور فرانسه امکان‌پذیر است. شما باید برای تحصیل در دوره لیسانس 2800 یورو، دوره فوق لیسانس ۳۸۰۰ یورو و دکترا ۳۸۰ یورو شهریه پرداخت کنید.

توجه داشته باشید که در طول تحصیلات دانشگاهی خود این امکان برای شما فراهم می‌شود که در حین تحصیل، مشغول به کار شوید. این کار هزینه‌های زندگی در فرانسه را برای شما کاهش می‌دهد. اگر بتوانید در دانشگاه‌های دولتی این کشور که به زبان فرانسوی برگزار می‌شوند، پذیرش شوید، هزینه تحصیل شما رایگان است.

دریافت تابعیت فرانسه

۵ روش آسان برای دریافت تابعیت فرانسه

2) اخذ تابعیت فرانسه از طریق کار

بیشترین متقاضیان اخذ تابعیت در این کشور به تحصیل در فرانسه می‌پردازند اما پس فارغ‌التحصیلی خود باید در بازار کار این کشور، پیشنهاد شغلی مناسب را دریافت می‌نمایند. تنها در این صورت است که می‌توانند اقامت دائم این کشور را دریافت کرده و پس از چند سال برای اخذ تابعیت اقدام کنند. انواع ویزاهای کاری که از طرف دولت فرانسه صادر می‌شود عبارت است از:

  • ویزای نخبگان با حداقل حقوق ۷۰ هزار یورو: برای این نوع ویزا باید به زبان فرانسه مسلط باشید و سن مناسب و سابقه کاری مرتبط نیز داشته باشید. تخصص شما باید یکی از مهارت‌هایی باشد که دولت فرانسه به آن احتیاج دارد.
  • ویزای متخصصین با حداقل حقوق ۷۰ هزار یورو: اگر شما در یکی از تخصص‌های موردنظر دولت فرانسه فارغ‌التحصیل شده باشید می‌توانید در این کشور اقامت کنید.

3) اخذ تابعیت فرانسه از طریق سرمایه‌گذاری

اگر تمکن مالی خوبی دارید و می‌توانید در خاک کشور فرانسه، شرکتی را به ثبت برسانید یا در پروژه‌های عظیم آن سرمایه‌گذاری کنید، به راحتی و به روش قانونی تابعیت این کشور را به دست می‌آورید. حداقل سرمایه‌ای که برای ثبت شرکت در فرانسه نیاز دارید، ۳۰ هزار یورو است. برای شرکت در چرخه اقتصادی فرانسه نیز باید سرمایه‌گذاری ۳۰۰ هزار یورویی انجام دهید. در این روش علاوه بر دریافت پاسپورت فرانسه  به سود بسیار خوبی نیز می‌رسید

4) اخذ تابعیت فرانسه از طریق ازدواج

اگر یکی از زوجین فرانسوی باشند، فرد مقابل او می‌تواند پس از گذشت ۴ سال و اثبات تداوم زندگی خود، تابعیت فرانسه را دریافت نماید. البته در این روش باید حداقل یک‌بار طرفین همدیگر را دیده یا برای مدتی با یکدیگر زندگی کرده باشند. اگر می‌خواهید با یکی از زنان فرانسوی ازدواج کنید باید تمکن مالی خود را برای اداره زندگی در فرانسه ثابت کنید.

5) اخذ تابعیت فرانسه از طریق تولد

تابعیت فرانسه از طریق تولد بر اساس خون است یعنی اگر فرزندی غیر فرانسوی در خاک این کشور به دنیا بیاید، تابعیت این کشور به او اعطا نمی‌گردد. بنابراین برای دریافت تابعیت از طریق تولد باید یکی از والدین فرانسوی باشند. تمام کودکانی که از پدر مادرهای غیر فرانسوی متولد می‌شوند پس از گذشت ۴ الی ۵ سال اقامت در این کشور، تبعه فرانسه می‌شوند اما در این روش تابعیت فرانسه به پدر و مادر این فرزند اعطا نمی‌شود.

کلام پایانی

در این مقاله ۵ روش آسان برای دریافت تابعیت فرانسه را به شما آموزش دادیم که کم‌هزینه‌ترین آن دریافت ویزای تحصیلی فرانسه است. برای سریع‌تر شدن این فرایند باید با تمامی مسائل حقوقی فرانسه آشنا باشید که این امکان برای بسیاری از ما وجود ندارد.

شرکت‌های حقوقی بسیار زیادی هستند که خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها مؤسسه مهاجرتی اصطهباناتی است که تمامی مسائل مربوط به مهاجرت شما را از صفر تا صد برایتان انجام خواهد داد. بدین ترتیب درصد موفقیت خود را در اخذ تابعیت کشورهای دیگر بالا می‌برید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->