ارز ویژه سفر حج در خراسان رضوی از فردا کجا توزیع می شود؟ + آدرس جنازه چهار نفر در یک مجمتع مسکونی در خرم آباد کشف شد آغاز عرضه ارز ویژه سفر حج از فردا (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال اطلاعات نسخ دارویی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای پرداخت بیمه‌های تکمیلی پبش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | آغاز روند نسبی افزایش دما از امروز در استان جزئیات افزایش حقوق، عائله‌مندی و حق‌مسکن بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد | افزایش حقوق‌های اردیبهشت چقدر است؟ فرصت دانشگاهیان برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب + جزئیات کلاهبرداری هزار میلیاردی از ۱۴۶ نفر در پوشش پیش‌فروش خودرو در کرمانشاه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس پلیس راهور فراجا: رقم جرائم رانندگی فعلا تغییر نکرده است تا پلیس + ۱۰ نروید؛ آنلاین خلافی بگیرید! کاهش آمار ازدواج به‌دلیل پیری جمعیت | افزایش زایمان زیر ۲۴ سال دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران در پرونده «سرویس اسکورت» دستگیری زن سارق طلا از کودکان در بیمارستان‌های مشهد + عکس ادامه واریز مستمری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | زمان دقیق پرداخت معوقات حقوق فروردین مشخص شد خسارات ناشی از بارش‌های اخیر در خراسان‌رضوی بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان است انفجار شدید ساختمان مسکونی در خیابان قائم احمدآباد مشهد + فیلم و جزئیات (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات سرباز ماهر در چند روز آینده + جزئیات و شرایط مورد نیاز مشمولان هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود سامانه بارشی به کشور طی امشب (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کشف ۶۰۰ هزار قوطی شیرخشک احتکار شده در خراسان رضوی، قزوین و البرز

  • کد خبر: ۱۹۵۸۷۵
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
کشف ۶۰۰ هزار قوطی شیرخشک احتکار شده در خراسان رضوی، قزوین و البرز
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، امروز سه‌شنبه از کشف بیش از ۶۰۰ هزار قوطی شیر خشک احتکار شده در ۳ استان قزوین، البرز و خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز،  امروز سه شنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح مقابله محتکران شیر خشک از کشف ۶۴۶ هزار و ۹۹ قوطی انواع شیر خشک خبر داد.

سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی با رصد دقیق موضوعات و مسایل اقتصادی کشور سعی و تلاش خود را بکار بسته است تا اجازه ندهد برخی سوداگران اقتصادی برای کسب منافع باد آورده اقتصاد کشور را به چالش بکشانند عنوان داشت: در ماه‌های اخیر با توجه به التهابات صورت گرفته در عرضه شیر خشک در برخی از نقاط کشور این موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی فراجا قرار داده شد.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی و هم افزایی کارشناسان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تعزیرات این موضوع بصورت ویژه در حال پیگیری و عملیاتی شدن است بیان داشت: در حال حاضر با پیگیری‌های صورت گرفته در کشور تاکنون در استان‌های قزوین، البرز و خراسان رضوی سه انبار احتکار شیر خشک شناسایی شده است.

سردار رحیمی افزود: در یکی از شهرک‌های صنعتی استان البرز تعداد ۱۷۲ هزار و ۴۴۰ قوطی شیر خشک و همچنین مقدار ۲۹ هزار و ۷۰۰ کیلو گرم مواد اولیه شیر خشک شناسایی و کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور در ادامه عنوان داشت: با استفاده از منابع اطلاعاتی در یکی از شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی تعداد ۲۴۳ هزار و ۶۵۹ قوطی پودر شیر خشک ۴۰۰ گرمی در برند‌های مختلف و تعداد ۳۲۰ هزار قوطی ۴۰۰ گرمی انواع شیر خشک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح همچنان در دستور کار قرار دارد افزود: در این رابطه تاکنون یک نفر دستگیر و دیگر متهمان این پرونده‌ها که در حال حاضر متواری شده‌اند تحت تعقیب قرار گرفتند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور افزود: با تشکیل کار گروه نظارتی با حضور نمایندگان سازمان غذا و دارو و انجمن صنف شیر خشک کشور مقرر شد به منظور کنترل بازار در زمینه عرضه شیر خشک سرکشی‌ها و نظارت‌های مستمر توسط این تیم‌های نظارتی انجام شود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در هجمه‌ها و تحریم‌های اقتصادی ظالمانه دشمنان علیه کشور ما هر گونه احتکار و دپوی مایحتاج مردم در حقیقت خیانت به مردم محسوب می‌شود عنوان داشت: هموطنان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه جرایم و مفاسد اقتصادی را با سامانه ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->