کاهش آمار ازدواج، پیری جمعیت و افزایش زایمان‌ها کتاب «به دنبال ماه» منتشر شد | روایتی داستانی از زندگی امام موسی کاظم (ع) ویدئو | طعم مادرانگی برای هشت فرزند معلول در «خانه کوچک کیانوش» نخستین رالی گردشگری بانوان کشور‌های آسیایی برگزار می‌شود گردهمایی بانوان هنرمند هرات و تایباد برای حمایت از کودکان و زنان غزه جزئیات پوشش بیمه‌ای رایگان برای زنان روستایی و عشایر اعلام شد ریشه‌یابی فساد جنسی افسارگسیخته در غرب روایتی از حضور بانوان خادم کنار نوزادان تازه‌متولدشده | اشک‌های شوق مادرانه روی پرچم متبرک حرم مطهر رضوی + عکس و فیلم هشدار پزشکان درباره شیوع یک ویروس سرطان‌زا در بین زوجین سلطه یهود بر صنعت مد «اینفلوئنسر‌های نوجوان» چگونه بر کودکان تاثیر روانی می‌گذارند؟ ارتباط بین شنا در استخر با ابتلا به بیماری‌های مقاربتی زنانی که هورمون‌درمانی می‌شوند، بیشتر در معرض ابتلا به سرطان تخمدان قرار می‌گیرند زن ایده‌آل بلاگرها؛ زنی که بیشتر مصرف می‌کند! پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان ‌می‌خواهم متفاوت باشم| گفتگو با دختر وزنه بردار مشهدی که پدیده آسیا شد حضرت معصومه‌(س) از شاخص‌های تأثیرگذار بر فرهنگ ما هستند تبلیغات رسانه‌ای در حوزه جوانی جمعیت محدود است ویژه‌برنامه‌های بهزیستی مشهد ویژه دختران برگزار می‌شود جشن بزرگ دختران مهرانه در مشهد برگزار شد یک جامعه شناس: ۳۰ درصد دختران دبیرستانی مدرسه نمی‌روند| رشد شدید تحصیلات عالیه زنان پس از انقلاب
سرخط خبرها
ترویج سبک زندگی حضرت فاطمه(س) آمار طلاق را کاهش می‌دهد

ترویج سبک زندگی حضرت فاطمه(س) آمار طلاق را کاهش می‌دهد

  • کد خبر: ۱۹۶۷۳۴
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
  • ۱
مدرس حوزه و دانشگاه گفت: اگر سبک زندگی حضرت فاطمه (س) سرلوحه زندگی زوجین قرار گیرد، آمار طلاق کاهش می‌یابد و با ساده زیستی زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدیه زمانی، مدرس حوزه و دانشگاه گفت: منزل حضرت فاطمه (س) کوچک و ساده بود، اما فرزندانی تربیت کرد که نور دنیا و آخرت شدند و نامشان در تاریخ ماندگار شد.

وی ادامه داد: متاسفانه در سال‌های اخیر در سایه ترویج شبکه‌های اجتماعی و هجمه‌های رسانه‌ای دشمن، سبک زندگی حضرت فاطمه(س) در جامعه کمرنگ شد.

زمانی افزود: دشمن تمام ظرفیت خود را با جنگ روایت‌ها به صحنه آورد که ساده زیستی در زندگی کمرنگ شود.
این مدرس حوزه تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی خارجی از جمله اینستاگرام در ترویج سبک زندگی غربی در جامعه نقش بی بدیلی داشته و تجملگرایی امروز تیشه به ریشه بنیان خانواده زده است.

وی گفت: حضرت فاطمه(س) الگویی بی نظیر برای زنان و دختران ماست و چون از سبک زندگی فاطمی فاصله گرفتیم سن ازدواج بالا رفت و آمار طلاق در کشور نگران کننده شده است.

زمانی ادامه داد: حضرت زهرا (س) و خانواده اش نانی را که خود به آن نیاز داشتند به یتیم، مسکین و اسیر دادند و خود با آب افطار کردند بدون اینکه درخواستی کنند. وفای به عهد، اخلاص، ایثار، معاد باوری و خداترسی از ویژگی‌های این خانواده بود.

این مدرس دانشگاه افزود: دشمن آهسته و آرام با هجمه‌های رسانه ای، ارزش‌ها را در جامعه کمرنگ می‌کند و جهاد تبیین بزرگترین، مهمترین و واجب‌ترین رسالت در عصر کنونی است.

وی تاکید کرد: اگر سبک زندگی حضرت فاطمه (س) سرلوحه زندگی زوجین قرار گیرد، آمار طلاق کاهش می‌یابد و جوانان‌مان از تجملات فاصله گرفته و با ساده زیستی زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند و به دنبال شرایط ایده آل نیستند بلکه با تلاش و گذشت به شرایط ایده آل در زندگی خواهند رسید.

زمانی ادامه داد: ایام فاطمیه باید سبک زندگی حضرت فاطمه (س) را برای نسل آینده تبیین کنیم تا جوانان با تاسی از بانوی دو عالم زندگی خود را مدیریت کنند و متوجه هجمه‌های دشمن باشند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر سبک زندگی حضرت فاطمه (س) به درستی تبیین شود، جوانان به این سبک زندگی لبیک می‌گویند و هجمه‌های دشمن خنثی شده و بنیان خانواده مستحکم خواهد شد.

منبع: زنان نیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
0
0
کسی با این سبک های من درآوردی شما زندگی فاطمه کیلویی چنده