سرخط خبرها

کارگردان فیلم سینمایی گیج‌گاه: ساخت فیلم در مشهد برای من آرزوست

  • کد خبر: ۱۹۸۱۵۰
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
  • ۱
کارگردان فیلم سینمایی گیج‌گاه: ساخت فیلم در مشهد برای من آرزوست
کارگردان فیلم سینمایی گیج‌گاه گفت: مشهد برای من آرزوست. آرزویم این بوده که در این شهر فیلم بسازم و اکرانش کنم.

به گزارش شهرآرانیوز، عادل تبریزی در حاشیه اکران فیلم سینمایی گیج‌گاه، در سینما هویزه مشهد اظهار کرد: حامد بهداد بازیگری است که از سینمایی می‌آید که اکنون دیگر رنگ‌وبویی ندارد. بازیگری از نسلی که به جریان اصیل سینمای ایران وصل است.

وی افزود: همکاری با حامد بهداد آرزوی هر کارگردانی است و من بسیار خوش‌شانسم که در اولین فیلمی که ساختم افتخار همکاری با او را داشتم.

این کارگردان خاطرنشان کرد: از نظم، اخلاق‌مداری، حمایت‌گری حامد بهداد در طی ساخت فیلم بسیار لذت بردم.

تبریزی تصریح کرد: مشهد برای من آرزو است. آرزویم این بوده که در این شهر فیلم بسازم و اکرانش کنم. شهر مشهد، شهر امام رضا (ع) است باید از بودجه و ظرفیت و لوکیشن‌های این شهر استفاده کرد.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم چرا از فیلم‌سازی در این شهر حمایت نمی‌شود. مسئولین این شهر باید حمایت کنند تا در این شهر تولید فیلم صورت بگیرد. این شهر پایتخت معنوی فرهنگی ایران است.

این کارگردان افزود: معنوی فرهنگی یعنی تولید هنر و رسانه؛ چرا امثال من نمی‌توانیم در این شهر فیلم بسازیم؟ این شهر مردم سینما دوستی دارد و باید از آن استفاده کرد.

من هر بار به مشهد می‌آیم این حسرت را دارم که چرا در مشهد فیلم نمی‌سازم؟

تبریزی گفت: گیج‌گاه، فیلمی در تبلیغ عشق، ایثار، اخلاق است. گیج‌گاه فیلمی است که با حال خوب آدم‌ها سر‌وکار دارد حالی که دارد کمرنگ می‌شود.

وی در ادامه در خصوص اینکه پیش از ساخت فیلم گفته بود اگر جمشید هاشم پور نباشد فیلم را نمی‌سازد، بیان کرد: آقای جمشید هاشم‌پور نماد قهرمان در سینما و جامعه ایران است. اگر جمشید هاشم‌پور اسمش از فیلم گیج‌گاه حذف شود محتوا و تحلیل فیلم بهم می‌ریزد.

این کارگردان اظهار کرد: انتقاد روی هر فیلم و اثری است. هر نقد و تعریفی از فیلم شور و حال خاصی دارد و برای من جذاب است. از اخم و لبخند تماشا‌گران خوشحال می‌شوم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
0
0
تومشهد اجازه هیچ کاری نداری نه فیلم نه موسیقی نه تفریح فقط وفقط زیارت ومسجد ونمازان هم بخاطر کج عقلی بعضی آقایان بی مسولیت وبیسواد وکم عقل
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->