از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور  برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند تا زنده هستید، تکلیفتان را برای اهدای‌عضو مشخص کنید دستگیری اعضای باند گروگان‌گیری اتباع خارجی در تهران ۱۰ راهکار برای به حداکثر رساندن کالری‌سوزی در ۳۰ دقیقه خوراکی‌های سالمی که می‌توانید جایگزین نان کنید نحوه مصرف برگه زردآلو برای یبوست | طبع قیسی خشک گرم است یا سرد نقش مهم تغذیه در تکامل دندان‌ها ۷ دلیل احساس تشنگی مداوم اعمال قانون۱۴۷۸دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۵۳نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (یکم خرداد ماه ۱۴۰۳) کندی حرکت در میدان جمهوری به سمت میدان جهاد در مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟
سرخط خبرها

دستگیری زورگیران سیاه‌پوش با شلیک پلیس

  • کد خبر: ۱۹۹۷۳
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
دستگیری زورگیران سیاه‌پوش با شلیک پلیس
در پی اعلام چند فقره زورگیری در بولوار هفت‌تیر و بولوار پیروزی مشهد از سوی چند جوان موتورسوار، تیم‌های دایره تجسس کلانتری ۳۶ ناجا وارد عمل شدند.

محمدحسن سیرجانی-شهرآرانیوز، مأموران با بررسی‌های میدانی و استخراج تصاویر ضبط شده چند دوربین مداربسته واقع در محل‌های ارتکاب جرم دریافتند که متهمان ۴ جوان موتورسوار هستند و بین ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ مرتکب این سرقت‌ها شده‌اند.


مجریان قانون به محض کسب این اطلاعات با پیگیری‌های تخصصی رد متهمان را در بولوار وکیل‌آباد زدند و به سراغشان رفتند. سارقان فارغ از اینکه زیر نظر مأموران قرار دارند در حال پرسه‌زنی در خیابان بودند که به محض اطلاع از حضور پلیس پا به فرار گذاشتند.


هنوز زمانی از این تعقیب و گریز نگذشته بود که موتور سیکلت‌های متهمان مشکی‌پوش فراری در خیابان اقبال‌لاهوری با یکدیگر برخورد کرد و یکی از آن‌ها واژگون شد، اما دیگری پا به فرار گذاشت.


۲ سارق حادثه دیده با وجود ایجاد جراحت‌های سطحی از این سانحه پای پیاده متواری شدند که یکی از مأموران برای ممانعت از فرار این افراد با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح دست به اسلحه شد و چند تیر هوایی شلیک کرد.


زورگیران فراری که دیگر پی به عزم جدی مجریان قانون برده بودند به ناچار خود را تسلیم کردند. ۲ سارق دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری ناجا از سوی ۵ شاکی پرونده شناسایی شدند و ضمن معرفی ۲ همدست دیگر خود به جرمشان اعتراف کردند.


به گفته سرهنگ صارمی، رئیس پلیس مشهد تحقیقات این پرونده تا دستگیر شدن متهمان فراری و کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->