الزامات حضور موثر ایران در آینده بازار و اقتصاد افغانستان خام فروشی سهم ایران از صادرات ۹۸ درصدی زعفران به جهان سقف هر کارت آزاد سوخت ۷ هزار لیتر است | سوخت‌گیری با کارت شخصی به ۸۰ درصد رسید حمایت مهم شاخص کل از دست رفت + نمای پایانی بورس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقایسه وضعیت سد‌های خراسان رضوی با سد‌های کشور، در سال آبی ۱۴۰۲ آخرین قیمت مدل‌های آیفون در بازار (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایران بنزین یورو۵ تولید می‌کند فرماندار مشهد: تکمیل پروژه‌های انتقال آب به مشهد نیازمند تامین اعتبار کشوری است منتظر واریزی بزرگ دولت در خردادماه باشید + جزئیات قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشکلات صنف طلافروشان مشهدی پیگیری شده و رفع پلمب مغازه‌ها آغاز شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت سکه تمام | حباب سکه کمتر شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر بازار خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی وضعیت رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ارشاد مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۳ واحد صنفی موبایل فروشی در مشهد افزایش ۴۰ درصدی هزینه ساخت ملک | چرا بازار مسکن در رکود هم رشد می‌کند؟ قیمت‌گذاری عجیب برای کارتن یخچال! جزئیات اصلاح قانون بیمه بیکاری چیست؟ اینفوگرافی | ۸ فراری بزرگ مالیاتی کشور را بشناسید بازگشت دوباره ثبت‌نام خودرو! کاهش هزینه‌های تولید، تنها راه نجات دامداران کاهش مصرف لبنیات در کشور | ۶۰ درصد واحد‌های تولید محصولات لبنی در خراسان رضوی غیرفعال است مهر و موم یک نمایشگاه خودرو و یک بنگاه املاک در مشهد حضور ۲۶۰ شرکت‌کننده در نمایشگاه گل و گیاه مشهد بهره‌برداری از راه‌آهن چابهار به زاهدان تا پایان سال انجام می‌شود
سرخط خبرها

آغاز عملیات اجرایی یک میلیون و ۹۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن (۲۴ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۰۳۲۳
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
آغاز عملیات اجرایی یک میلیون و ۹۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن (۲۴ آذر ۱۴۰۲)
مشاور وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی یک میلیون و ۹۳۰ هزار واحد در قالب بازآفرینی شهری، مسکن روستایی و خودمالکی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، اکبری مشاور وزیر راه وشهرسازی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن یکی از اقدامات اصلی تامین زمین بود که تا به امروز ۵۲ هزار هکتار زمین تامین شده است که برای آماده سازی این اراضی تا به امروز اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است به طوری که تمامی سایت‌های پروژه‌های نهضت ملی مسکن آماده سازی شده است.

به گفته وی بعد از تخصیص و آماده سازی، این اراضی به پروژه‌ها متصل می‌شوند.

او می‌گوید: در ۴ بخش اقدام به اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن می‌کنیم به طوری که در اراضی ۹۹ ساله یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکونی تامین شده، در شهر‌های موجود یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد، در شهر‌های جدید و شهرک‌ها ۶۰۰ هزار واحد، ۸۰۰ هزار واحد در قالب مسکن روستایی و ۶۰۰ هزار واحد در قالب باز آفرینی شهری و ۸۰۰ هزار در اراضی خود مالکی اجرای پروژه‌ها صورت می‌گیرد.

اکبری تاکید کرد: از ۴ میلیون واحد نهضت ملی مسکن یک میلیون و ۹۳۰ هزار واحد عملیات ساخت در قالب باز آفرینی شهری، مسکن روستایی وخود مالکی آغاز شده است.

وی گفت: ۲۴۰ هزار مسکن مهر هم نیز باقی مانده است که ۱۱۰ هزار واحد تحویل داده شده و تا پایان دولت هم باقی مانده این واحد‌ها به بهره برداری می‌رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->