سیل، جان دانش آموز سرخسی را گرفت(۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود داروهای درمان «تومورهای مغزی» کودکان قیمت شیرخشک نوزادان زیر ۲ سال تغییر کرده است؟ مهم‌ترین علامت کنسرو‌های فاسد | به این ویژگی ظاهری قوطی‌های کنسرو توجه کنید ماجراجویی‌های بی بی سی در خصوص مرگ نیکا شاکرمی برای لندن دردسرساز شد معجزه و فواید باورنکردنی ماسک شلغم برای پوست صورت چه افرادی می‌توانند نام خانوادگی را تغییر دهند؟ | شرایط استفاده از نام خانوادگی شوهر توسط همسر احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی صادر می‌شود؟ حسادت خون به پا کرد| رنگ پریده قاتل اسرار قتل را فاش کرد (۲۳ اردیبهشت) مرگ مشکوک زن میانسال و بازداشت دختر جوان متهم به قتل مادر (۲۳ اردیبهشت) ممنوعیت هرگونه افزایش شهریه در مدارس غیردولتی کشف ۲۶۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در گناباد(۲۳ اردیبهشت) ریزش آوار ساختمان در مشهد یک فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت+ عکس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حداقل حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ شهردار یکی از مناطق شیراز به قتل رسید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آیا پیک جدید کرونا در راه است؟

  • کد خبر: ۲۰۴۹۵۳
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
آیا پیک جدید کرونا در راه است؟
متخصص بیماری‌های عفونی درباره آغاز پیک جدید کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، آمیتیس رمضانی درباره آغاز پیک جدید کرونا در کشور اظهار کرد: سویه پیرولا جهش جدیدی به‌نام جی‌ان.۱ ایجاد شده که زیر مجموعه‌هایی نیز دارد. به‌نظر می‌رسد این سویه در دنیا هم به سویه غالب تبدیل شود.

وی افزود: از جمله علایم این ویروس می‌توان به تب، سرفه، بی‌حالی و کاهش حس بویایی و چشایی که بیشتر در نوع اولیه ویروس وجود داشت و در امیکرون کمتر شاهدش بودیم اشاره کرد، به‌طور کلی می‌توان گفت علایم در این سویه تا حدی افزایش پیدا کرده است.

متخصص بیماری‌های عفونی ادامه داد: لازم است به این ویروس توجه داشته باشیم چراکه ممکن است از آنجایی که موارد توالی‌یابی در کشور ما کم است این سویه جدید با تاخیر شناسایی شود. این سویه جدید یا در کشور ما وجود دارد و یا اینکه به‌زودی وارد می‌شود چراکه مرز‌های کشور باز است و این ویروس هم به‌شدت مسری است و این احتمال وجود دارد که سبب ایجاد پیک جدیدی در کشور شود.

منبع: خبر آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->