شمار شهدای غزه از ۳۵ هزار تن رسید ترامپ بایدن را احمق و بدترین رئیس‌جمهور جهان دانست خانواده شهید زاهدی ظهر امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند (۲۳ اردیبهشت) تعطیلی مشهد و خراسان رضوی در روز ولادت امام رضا (ع)، روی میز شورای عالی انقلاب فرهنگی گاردین از شکست استراتژی اسرائیل در غزه خبرداد رجب طیب اردوغان: هیتلر به نتانیاهو حسادت می‌کند توبیخ ۲ وزیر کابینه جنگ توسط نتانیاهو تعطیلی شنبه‌ها رای نیاورد | مخالفان و موافقان چه گفتند؟ + فیلم صادق زیباکلام وارد زندان شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| آخرین اخبار از تعطیلی شنبه‌ها | این تعطیلی شامل چه‌کسانی می‌شود؟ استاندار خراسان‌رضوی: اقتدار نرم‌افزاری ارتش جمهوری اسلامی ایران نقطه تمایز ما با دیگر ارتش‌هاست مقام ناتو: به دنبال استقرار نیرو‌های نظامی در اوکراین نیستیم انفجار در وزیرستان پاکستان جان ۷ نظامی را گرفت مقام حماس: جنگ نتانیاهو در دور باطلی قرار گرفته است سازمان ملل: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد درگیری گالانت و نتانیاهو بالا گرفت ده‌ها شهید و مجروح در بمباران جنون‌آمیز جبالیا غزه | ده‌ها خانه تخریب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله اوکراین به رستورانی در دونتسک | ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند + فیلم آتش سوزی در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی ادامه دارد + فیلم و عکس (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سید حسن نصرالله یکشنبه آینده سخنرانی می‌کند

  • کد خبر: ۲۰۵۵۶۴
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۲
سید حسن نصرالله یکشنبه آینده سخنرانی می‌کند
دبیرکل حزب الله یکشنبه هفته آینده در هفتمین روز شهادت «وسام حسن طویل» از فرماندهان مقاومت اسلامی لبنان سخنرانی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان یکشنبه هفته آینده در ساعت ۱۴:۳۰ به وقت بیروت در هفتمین روز شهادت «وسام حسن طویل» سخنرانی می‌کند.

حزب‌الله لبنان روز دوشنبه از شهادت «وسام حسن طویل» فرمانده خود در جریان حملات رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور خبر داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->