شمار شهدای غزه از ۳۵ هزار تن رسید ترامپ بایدن را احمق و بدترین رئیس‌جمهور جهان دانست خانواده شهید زاهدی ظهر امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند (۲۳ اردیبهشت) تعطیلی مشهد و خراسان رضوی در روز ولادت امام رضا (ع)، روی میز شورای عالی انقلاب فرهنگی گاردین از شکست استراتژی اسرائیل در غزه خبرداد رجب طیب اردوغان: هیتلر به نتانیاهو حسادت می‌کند توبیخ ۲ وزیر کابینه جنگ توسط نتانیاهو تعطیلی شنبه‌ها رای نیاورد | مخالفان و موافقان چه گفتند؟ + فیلم صادق زیباکلام وارد زندان شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| آخرین اخبار از تعطیلی شنبه‌ها | این تعطیلی شامل چه‌کسانی می‌شود؟ استاندار خراسان‌رضوی: اقتدار نرم‌افزاری ارتش جمهوری اسلامی ایران نقطه تمایز ما با دیگر ارتش‌هاست مقام ناتو: به دنبال استقرار نیرو‌های نظامی در اوکراین نیستیم انفجار در وزیرستان پاکستان جان ۷ نظامی را گرفت مقام حماس: جنگ نتانیاهو در دور باطلی قرار گرفته است سازمان ملل: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد درگیری گالانت و نتانیاهو بالا گرفت ده‌ها شهید و مجروح در بمباران جنون‌آمیز جبالیا غزه | ده‌ها خانه تخریب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله اوکراین به رستورانی در دونتسک | ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند + فیلم آتش سوزی در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی ادامه دارد + فیلم و عکس (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

امیر قطر: در کنار مردم مظلوم فلسطین هستیم

  • کد خبر: ۲۰۶۲۹۳
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
امیر قطر: در کنار مردم مظلوم فلسطین هستیم
امیر قطر با تاکید بر اینکه مساله فلسطین یک مساله اصولی و شرافتی است، خاطرنشان کرد: قطر حامی صلح است.

به گزارش شهرآرانیوز، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر هنگام استقبال از رئیس شورای مرکزی شهرداری، نایب رئیس و اعضای آن گفت: «اکنون دغدغه ما مسئله فلسطین و آنچه در فلسطین می‌گذرد، است... این یک مسئله اصولی است که در آن درست و نادرست و بحثی در کار نیست... این بحث اصولی و مردانگی است... و ما در کنار مظلوم هستیم.»

تمیم بن حمد آل ثانی تاکید کرد که خط قرمزی وجود دارد که نمی‌توان آن را نادیده گرفت یا پذیرفت و آن «کشتار و آوارگی فلسطینی‌ها» است.

وی تصریح کرد: اصولی در سیاست خارجی کشور قطر وجود دارد که نمی‌توان آن‌ها را کنار گذاشت.

این اظهارات امیر قطر در صدمین روز تجاوز به نوار غزه بود که عملیات و درگیری‌های نظامی در جبهه‌های مختلف این باریکه ادامه دارد و حمله به ارتش یمن باعث گسترش دایره جنگ در منطقه شده‌است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->