توبیخ ۲ وزیر کابینه جنگ توسط نتانیاهو تعطیلی شنبه‌ها رای نیاورد | مخالفان و موافقان چه گفتند؟ + فیلم صادق زیباکلام وارد زندان شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین اخبار از تعطیلی شنبه‌ها | این تعطیلی شامل چه‌کسانی می‌شود؟ + فیلم استاندار خراسان‌رضوی: اقتدار نرم‌افزاری ارتش جمهوری اسلامی ایران نقطه تمایز ما با دیگر ارتش‌هاست مقام ناتو: به دنبال استقرار نیرو‌های نظامی در اوکراین نیستیم انفجار در وزیرستان پاکستان جان ۷ نظامی را گرفت مقام حماس: جنگ نتانیاهو در دور باطلی قرار گرفته است سازمان ملل: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد درگیری گالانت و نتانیاهو بالا گرفت ده‌ها شهید و مجروح در بمباران جنون‌آمیز جبالیا غزه | ده‌ها خانه تخریب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله اوکراین به رستورانی در دونتسک | ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند + فیلم آتش سوزی در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی ادامه دارد + فیلم و عکس (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت ۵۰ استاد و بیش از دو هزار و ۴۰۰ دانشجو در اعتراضات دانشجویی در آمریکا حمله پهپادی حزب‌الله به سامانه «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) شمال فلسطین اشغالی در تاریکی فرو رفت قسام: به قطع کردن سر افسران جنایتکارتان ادامه می‌دهیم حملات جدید مقاومت به نظامیان صهیونیست در غزه + فیلم (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صهیونیست‌های خشمگین خواستار انحلال کابینه نتانیاهو شدند + فیلم (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خضریان: آتش‌سوزی بیمارستان گاندی مجددا زنگ خطر را به صدا درآورد

  • کد خبر: ۲۰۸۲۹۵
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
خضریان: آتش‌سوزی بیمارستان گاندی مجددا زنگ خطر را به صدا درآورد
سخنگوی مجمع نمایندگان تهران گفت: آتش‌سوزی بیمارستان گاندی می‌تواند مجددا زنگ خطر را برای مسئولین شهر تهران و سایر شهر‌ها به صدا در بیاورد تا به رعایت ایمنی در ساختمان‌ها توجه بیشتری شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علی خضریان در خصوص حادثه آتش سوزی بیمارستان گاندی و وجود ساختمان‌های ناایمن در شهر تهران، اظهار کرد: متأسفانه در روز‌های نزدیک به سالگرد حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو که منجر به شهادت تعدادی از آتش نشانان شده بود، شاهد آتش‌سوزی در یکی از بیمارستان‌های شهر تهران بودیم. این حادثه نیز می‌توانست تلفات جانی زیادی را به همراه داشته باشد که خوشبختانه با حضور به موقع و تلاش مجاهدانه آتش نشانان عزیز این آتش‌سوزی کنترل و مهار شد.

وی ادامه داد: آتش‌سوزی بیمارستان گاندی می‌تواند مجدداً زنگ خطر را برای مسئولین شهر تهران و سایر شهر‌ها به صدا در بیاورد تا به رعایت ایمنی در ساختمان‌ها توجه بیشتری شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی این بیمارستان پیش از حادثه از سوی سازمان آتش نشانی اخطار‌هایی را دریافت کرده، اما به این اخطار‌ها توجه چندانی نشده بود.

خضریان یادآور شد: کماکان در شهر تهران با وجود حوادث رخ داده، ساختمان‌های بزرگ، اما پر خطر وجود دارند و فعالیت می‌کنند؛ باید بر اساس قانون سازمان مدیریت بحران با تشکیل کارگروهی اقدام به شناسایی اینگونه ساختمان‌ها کند و لازم است تا از فعالیت آن‌ها تا زمان رفع خطرات جلوگیری شود.

وی گفت: تاکنون در شهر تهران توسط آتش نشانی ۳۳ هزار ساختمان ناایمن و ۱۲۳ بنا با وضعیت مشابه ساختمان پلاسکو شناسایی شده است. باید برای جلوگیری از تکرار حوادثی مشابه ساختمان پلاسکو و کلینیک سنا اطهر در شهر تهران، مراجع قضایی نیز پای کار بیایند و از ادامه فعالیت این ساختمان‌ها با پلمب آن‌ها جلوگیری کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->