قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت
سرخط خبرها

آیا شخصیت کلیفورد با بازی مدس میکلسن در بازی Death Stranding 2 حضور دارد؟

  • کد خبر: ۲۱۰۳۳۹
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
آیا شخصیت کلیفورد با بازی مدس میکلسن در بازی Death Stranding 2 حضور دارد؟
هیدئو کوجیما درباره حضور شخصیت کلیفورد با بازی مدس میکلسن در بازی Death Stranding ۲: On the Beach توضیحاتی داده است.

به گزارش شهرآرانیوز - هیدئو کوجیما عاشق انتخاب ستاره‌های بزرگ برای نقش‌های اصلی بازی‌های خود است و تاکنون هیچ‌کدام از آثارش به اندازه Death Stranding هنرپیشه‌های مطرح نداشته است. در بازی مورد انتظار Death Stranding ۲: On the Beach شاهد همکاری کوجیما با افرادی، چون ال فانینگ، کوتسونا شیئوری، جرج میلر، نورمن ریدس و لئا سیدو خواهیم بود. درحالی‌که هنوز بازگشت نورمن ریدس، لئا سیدو و تروی بیکر از نسخه اول در این دنباله تأیید شده است، اما یکی از بازیگر‌های اصلی Death Stranding ۱ قرار نیست برای دنباله آن بازگردد.

هیدئو کوجیما اخیرا در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس رسما تأیید کرد که مس میکلسن برای ایفای دوباره نقش کلیف در بازی دث استرندینگ ۲ باز نخواهد گشت که این موضوع به‌خاطر پایان‌بندی نسخه اول و اتفاقی است که برای او می‌افتد. خالق متال گیر در این‌باره نوشت: «ما پیام‌های مشتاقانه زیادی از شما دریافت کردیم که می‌گفتند: «می‌خواهم کلیف را در DS۲ ببینم!» بااین‌حال مس در Death Stranding ۲: On the Beach حضور ندارد.»

هیدئو کوجیما در ادامه توضیح داد که اگرچه تصمیمش برای عدم بازگشت مس میکلسن برای برخی ناامیدکننده خواهد بود، غیبت او به دلایل داستانی است و اگر بازی اول را تمام کرده باشید، به‌راحتی این موضوع را درک خواهید کرد.

کوجیما در این رابطه نوشت: «اگر DS۱ را تا انتها بازی کرده باشید، متوجه خواهید شد کلیف شخصیتی است که در دث استرندینگ نقش بسیار مهم و ویژه‌ای را ایفا کرد. مس این موضوع را فهمید و به زیبایی نقش خود را ایفا کرد. کلیف با بازی مس برای همیشه در داستان Death Stranding و خاطرات شما باقی خواهد ماند. به این دلیل است که ما به شخصیت کلیف اهمیت می‌دهیم و او در DS۲ ظاهر نخواهد شد. لطفا این موضوع را درک کنید.»

دنباله بازی Death Stranding ترکیبی عجیب‌وغریب از شخصیت‌های جدید و قدیمی خواهد بود. این بازی عروسک زنده‌ای را به‌عنوان یکی از همراهان شخصیت اصلی بازی خواهد داشت که با نرخ فریم پایین‌تری از بازی حرکت می‌کند و تاکنون قلب طرفدار‌ها را تسخیر کرده است. هیدئو کوجیما گفته است که هنوز چند شخصیت دیگر نیز در این بازی حضور دارند که از آن‌ها رونمایی نشده است.

بازی Death Stranding ۲: On the Beach در سال ۲۰۲۵ به‌شکل انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->