درباره «بل ۴۱۲» (Bell ۴۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد
سرخط خبرها

اپل ویژن پرو احتمالا باید چهار نسل را پشت سر بگذارد تا به شکل ایدئال برسد

  • کد خبر: ۲۱۱۴۵۰
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
اپل ویژن پرو احتمالا باید چهار نسل را پشت سر بگذارد تا به شکل ایدئال برسد
مارک گورمن در آخرین خبرنامه خود در Power On می‌گوید برخی در تیم تولید هدست اپل ویژن پرو این است که کار‌های زیادی باید انجام شود تا این دستگاه به‌اندازه کافی بهینه شود و مشتریان بتوانند روزانه از آن استفاده کنند.

به گزارش شهرآرانیوز - مشخص نیست منظور تیم توسعه اپل از «شکل ایدئال» اپل ویژن پرو چیست، اما خیلی راحت می‌توانیم از نظرات برخی از کاربران که مشکلاتی سخت‌افزاری و نرم افزاری با نسل اول این دستگاه دارند چیز‌هایی بفهمیم.

بسیاری از کاربران ویژن پرو احساس می‌کنند که این هدست برای استفاده طولانی بسیار سنگین و غیر قابل تحمل است، و احتمالا باید این محصول هم مثل دیگر محصولات پیشرو به سمت سبک‌شدن حرکت کند. از دیگر انتقادات می‌توان به عمر باتری ضعیف، کمبود برنامه‌های اختصاصی و باگ‌های زیاد اشاره کرد.

اگر تیم اپل بتواند این مشکلات را در چهار نسل حل کند – مشابه پیشرفت آیفون، آی پد و اپل واچ – برداشت گورمن این است که ویژن پرو در نهایت می‌تواند جایگزین آی پد شود.

گورمن می‌گوید اپل در تلاش برای اینکه آی‌پد را جایگزین مک کند «نتایج متفاوتی» گرفت. علیرغم تلاش‌های اپل برای تبدیل آی پد به دستگاهی چندوظیفه‌ای، اکنون این دستگاه در میان دیگر محصولات اپل جایگاه نامشخصی دارد. گورمن در این باره نوشته است: «آی پد از هدف اصلی‌اش دور شد و به بخش گیج‌کننده‌ای از سبد محصولات اپل تبدیل شد.»

در مورد ویژن پرو که قیمت آن از ۳۵۰۰ دلار شروع می‌شود، موازد زیادی نیاز است تا این هدست به جایگزینی مناسب برای آی پد تبدیل شود؛ مواردی مثل «افزایش به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و پشتیبانی بسیار بهتر از سوی توسعه‌دهندگان برنامه‌ها و سازندگان محتوا. گورمن می‌افزاید: «تا آن زمان، ویژن پرو را باید فقط یک نمونه اولیه بدانیم؛ نمونه‌ای که باید برای دریافت امتیاز آزمایش آن به اپل پول پرداخت کنید».

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->