مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد
سرخط خبرها

صندلی چرخداری که هوندا آن را آینده واقعیت مجازی می‌داند + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۴۵۸۶
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
صندلی چرخداری که هوندا آن را آینده واقعیت مجازی می‌داند + فیلم
هوندا صندلی چرخدار UNI-ONE را وسیله‌ای حرکتی برای افراد دارای معلولیت معرفی می‌کند، اما به نظر می‌رسد این وسیله یک ابزار سرگرمی‌ساز باشد.

شهرآرانیوز - هوندا، شرکت تولیدکننده خودرو و موتورسیکلت، ویدئویی از مردی با یک هدست واقعیت مجازی منتشر کرده که روی وسیله‌ای با نام UNI-ONE می‌نشیند و به اطراف حرکت می‌کند.

هیروکازو هارا، معاون رئیس هوندای آمریکا در بیانیه‌ای مطبوعاتی، گفته است: «با Honda XR Mobility Experience، ما در حال گسترش لذت و آزادی تحرک شخصی به برنامه‌های سرگرمی هستیم. هوندا با ترکیب تجربه منحصر به فرد سواری UNI-ONE و سرگرمی‌های دیجیتالی بسیار فراگیر، در حال ایجاد یک تجربه چندوجهی کاملاً جدید است که فناوری‌های واقعیت مجازی را به سطح جدیدی وارد می‌کند.»

هوندا گفته می‌توان از این وسیله هم در داخل، هم در فضای باز و هم در «فضاهای بدون مانع» از جمله پارک‌های موضوعی و سرگرمی، فروشگاه‌ها و مراکز خرید استفاده کرد. شعار این شرکت برای UNI-ONE «ماجراجویی واقعیت مجازی خود را انتخاب کنید» است و کاربران می‌تواند «احساس آرام شناورشدن در آسمان یا احساس هیجان‌انگیز سُر خوردن» را تجربه کنند. هوندا معتقد است که UNI-ONE می‌تواند به عنوان یک وسیله حرکتی در بازی‌های واقعیت مجازی هم استفاده شود، مثلا در یک بازی مسابقه‌ای که بازیکنان هنگام حرکت آزادانه از دستان خود استفاده می‌کنند یا بازی‌هایی که در آن بازیکنان مسیرهای خاصی را دنبال می‌کنند.

هوندا اولین شرکتی نیست که به فکر اضافه‌کردن حرکت فیزیکی بیشتر به بازی‌های VR است. برای مثال تردمیل‌هایی هستند که راه رفتن را در هر جهت شبیه‌سازی می‌کنند و بازی‌های VR را همه‌جانبه‌تر می‌کنند. سال گذشته هم یک هدست واقعیت مجازی معرفی شد که وعده اولین سواری با خودرو در «متاورس» را داده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->