برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند تا زنده هستید، تکلیفتان را برای اهدای‌عضو مشخص کنید دستگیری اعضای باند گروگان‌گیری اتباع خارجی در تهران ۱۰ راهکار برای به حداکثر رساندن کالری‌سوزی در ۳۰ دقیقه خوراکی‌های سالمی که می‌توانید جایگزین نان کنید نحوه مصرف برگه زردآلو برای یبوست | طبع قیسی خشک گرم است یا سرد نقش مهم تغذیه در تکامل دندان‌ها ۷ دلیل احساس تشنگی مداوم اعمال قانون۱۴۷۸دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۵۳نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (یکم خرداد ماه ۱۴۰۳) کندی حرکت در میدان جمهوری به سمت میدان جهاد در مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی
سرخط خبرها

برف و باران در راه خراسان رضوی (۲۱ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۶۷۱۳
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
برف و باران در راه خراسان رضوی (۲۱ اسفند ۱۴۰۲)
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با تقویت سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز، دوشنبه در استان، بر شدت و حجم بارندگی‌ها افزوده خواهد شد و مردم مناطق سردسیر نیز میزبان بارش برف خواهند بود.

به گزارش شهرآرانیوز، زهرا آهنگرزاده در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی اظهار کرد: بارش‌ها از شامگاه امشب در استان شدت می‌یابند و بامداد و صبح فردا به اوج خود می‌رسند.

وی ادامه داد: بارندگی‌ها در نوار شرقی، شمالی و مرکز خراسان رضوی به خصوص شهرستان‌های تایباد، سرخس و خواف همراه با احتمال بروز خسارت خواهند بود و امکان وقوع رواناب و سیلاب در این مناطق بسیار زیاد است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: بارش‌های رگباری در نقاط شرقی استان همراه با رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید خواهد بود که از روز گذشته برای این مناطق هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

آهنگرزاده خاطرنشان کرد: مه گرفتگی و کولاک برف در مناطق کوهستانی از دیگر پدیده‌های ۴۸ ساعت آینده در خراسان رضوی خواهد بود که موجب اختلال در عبور و مرور محور‌های مواصلاتی این مناطق خواهد شد.

وی اظهار کرد: کاهش محسوس دمای ۱۰ تا ۱۲ درجه برای بیشتر نقاط خراسان رضوی از دیگر پیامد‌های این سامانه بارشی است که بیشتر نقاط استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: ناپایداری جوی تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت و پس از آن به تدریج وضعیت جوی پایدار می‌شود.

آهنگرزاده گفت: در شبانه روز گذشته، کوهسرخ با یک و مه ولات با ۲۲ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۹ تا ۱۵ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای فعلی کلانشهر مشهد ۱۵ درجه است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->