وحشت‌آفرینی سارقان خطرناک با شلیک پلیس مشهد پایان یافت + عکس چگونه چک دیجیتال بگیریم؟ | ۱۱ مزیت چک دیجیتال را ببینید برگزاری جشن بزرگ دختران مقاومت در مشهد فشارخون بالای کنترل‌نشده خطر سکته قلبی و مغزی را افزایش می‌دهد  ارائه خدمات رایگان سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان اکبر فرماندهی انتظامی خراسان رضوی یک مامور خاطی خود را از خدمت تعلیق کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۲۵ اردیبهشت ١۴٠٣) | هشدار طوفان تندری رعدوبرق و بارش‌های سیل‌آسا در مشهد راهداری خراسان رضوی ۱۲ نقطه پرحادثه جاده‌ای را ایمن‌سازی کرد فراخوان پلیس برای تعویض پلاک‌های سوخته و دارای نقص هواشناسی: بارش‌ها تا جمعه تشدید می‌شود | سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می‌شود (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سقوط هولناک بنر تبلیغاتی در هند | ۳ نفر کشته و ۵۲ تَن زخمی شدند + فیلم دستگیری ۲ متهم به ۲۱ فقره موبایل قاپی در مشهد شکایت ۱۰هزار نفر از شرکت فایزر برای تولید داروی سرطان‌زا از رنجی که می‌برند | نگاهی به خشونت‌های مغفول مانده علیه مردان تخصیص اعتبار به راه‌آهن زاهدان-مشهد به ۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد دستور اژه‌ای برای پرونده «فولاد مبارکه» و «چای دبش» تخم هندوانه سرشار از خواص دوران بارداری نباید سبب نادیده گرفتن علائم هشدار بیماری‌ها در مادر شود
سرخط خبرها

طرز تهیه مارشمالو عروسکی خانگی + عکس

  • کد خبر: ۲۱۷۹۴۸
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
طرز تهیه مارشمالو عروسکی خانگی + عکس
مارشمالو عروسکی، یک خوراکی‌ خوشمزه و بامزه، مناسب برای دورهمی‌ها و خوراکی‌ای سالم برای کودکانتان است.

شهرآرانیوز، مارشمالو عروسکی از خوراکی‌‌هایی است که کوچک و بزرگ عاشقش می‌شوند. این خوراکی پُفی و خوشمزه را می‌توانید به راحتی با دستور زیر در خانه درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

مواد موردنیاز برای تهیه مارشمالو عروسکی:

پودر ژله آلوورا: ۱ بسته

آب: ۱/۳ لیوان

شکر: ۳ قاشق غذاخوری (می‌توانید حذف کنید.)

آرد نشاسته: به مقدار لازم

رنگ خوراکی: به مقدار لازم

مرحله ۱:

طرز تهیه مارشمالو عروسکی خانگی +عکس

ابتدا پودر ژله و آب و شکر را مخلوط می‌کنیم، سپس با استفاده از بخار کتری می‌گذاریم تا کاملا باهم مخلوط و یک‌دست شوند.

مرحله۲:

بعد از یک‌دست‌شدن مواد، با همزن برقی به مدت ۵ تا ۷ دقیقه مواد را هم می‌زنیم تا به بافتی سفید، غلیظ و خامه‌ای برسد.

طرز تهیه مارشمالو عروسکی خانگی +عکس

مرحله۳:

مقداری از مواد را برای داشتن رنگ سفید جدا می‌کنیم و داخل قیف‌های پلاستیکی می‌ریزیم. به بقیه‌ی مواد هم رنگ دلخواد خود را اضافه می‌کنیم. برای چشم‌ طرح‌ها می‌توانید یک قاشق از مواد را جدا کنید و رنگ مشکی بزنید یا از شکلات بنماری‌شده استفاده کنید. (قسمت نکات انتهای متن را حتما مطالعه کنید.)

طرز تهیه مارشمالو عروسکی خانگی +عکس

مرحله ۴:

داخل یک ظرف مقدار زیادی آرد نشاسته بریزید و با استفاده از درب بطری یا تخم مرغ یا... طرح خود را روی آرد نشاسته حک کنید.

طرز تهیه مارشمالو عروسکی خانگی +عکس

مرحله۵:

مواد را به صورت مرحله‌ای و لایه‌لایه روی سطح آرد نشاسته بریزید و هر لایه را به مدت ۱ تا ۲ دقیقه داخل یخچال استراحت بدهید.

مرحله ۶:

در انتهای کار، وقتی طرحتان به انتها رسید، روی تمام مارشمالوها آرد نشاسته بریزید تا هیچ قسمت چسبناکی نماند. سپس با استفاده از الک، آرد اضافی را بگیرید و در انتها با براش یا قلمو، مابقی آردها را پاک کنید.

طرز تهیه مارشمالو عروسکی خانگی +عکس

طرز تهیه مارشمالو عروسکی خانگی +عکس

مارشمالو عروسکی شما حاضر است.

نکات تهیه‌ی مارشمالو عروسکی:

  • آرد نشاسته‌ی زیاد داخل ظرف، جهت فرم‌گیری زیباتر مواد است و می‌توان آن را کم‌تر هم ریخت؛ همچنین آرد نشاسته‌ای که استفاده می‌کنید پس‌از پایان کار، قابل استفاده است و نیازی نیست آن‌ها را دور بریزید.
  • مارشمالوها بعد از اینکه آن‌ها را داخل قیف‌ها ریختید، در زمان کوتاهی سفت می‌شوند؛ برای رفع این مشکل، روی بخار کتری صافی بگذارید و در حین کار، مواد را روی بخار کتری قرار دهید تا سفت نشوند.
  • دقت داشته باشید که مواد را طولانی مدت و یکنواخت روی بخار نگذارید تا فرم خود را از دست ندهند و آب نشوند. همچنین بعد از برداشتن مواد از روی صافی، بخار نشسته‌ روی قیف‌ها را با دستمال خشک کنید تا روی آردها نریزند.
  • ژله آلوورا طعمی ترش دارد و میزان شکری که داخل ژله می‌زنید را باتوجه به ذائقه خود می‌توانید تغییر دهید.
  • برای ریختن راحت‌تر مواد داخل قیف پلاستیکی، قیف را داخل لیوان بلند قرار دهید سپس مواد را داخل آن بریزید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->