آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند تا زنده هستید، تکلیفتان را برای اهدای‌عضو مشخص کنید دستگیری اعضای باند گروگان‌گیری اتباع خارجی در تهران ۱۰ راهکار برای به حداکثر رساندن کالری‌سوزی در ۳۰ دقیقه خوراکی‌های سالمی که می‌توانید جایگزین نان کنید اعمال قانون۱۴۷۸دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۵۳نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (یکم خرداد ماه ۱۴۰۳) کندی حرکت در میدان جمهوری به سمت میدان جهاد در مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد مویز برای چه کسانی می تواند مضر باشد؟ | خواص و مضرات مویز را بشناسید چطور از خشکی چشم جلوگیری کنیم؟ رژیم غذایی کتوژنیک استرس را کاهش می‌دهد
سرخط خبرها

طرز‌ تهیه شیرینی مدرن شکلاتی + عکس

  • کد خبر: ۲۱۸۵۱۹
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
طرز‌ تهیه شیرینی مدرن شکلاتی + عکس
شیرینی مدرن، از سری شیرینی‌هایی است که علاوه‌‌بر ساده بودن پخت، بسیار پرطرفدار و خوش‌طعم است.

شهرآرانیوز، شیرینی مدرن شکلاتی به سادگی و در چند مرحله آماده می‌شود. این شیرینی را می‌توانید برای دورهمی، مهمانی‌های عید، تعزیه و... در خانه پخته و سرو کنید.

مواد موردنیاز برای تهیه شیرینی مدرن شکلاتی

روغن جامد یا کره

۱/۲ لیوان

پودرقند

۳/۴لیوان

آرد سفید

۱/۲لیوان

پودر کاکائو

۱قاشق غذا خوری

وانیل

۱/۲ قاشق چای خوری

شکلات تختهای

به میزان لازم

 

طرز تهیه شیرینی مدرن شکلاتی:

مرحله۱

در ابتدای کار روغن جامد را ذوب می‌کنیم سپس درون یخچال می‌گذاریم تا سفت شود.به‌ طور تقریبی ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان می‌برد تا روغن در یخچال سفت شود.

مرحله۲

در این مرحله، روغن را از یخچال درمی‌آوریم و با پودرقند و وانیل به‌مدت ۵ دقیقه با همزن برقی هم‌میزنیم تا مواد حجیم و کش دار شوند.

مواد همزده و همزن

مرحله۳

پودرکاکائو الک شده را به مواد اضافه می‌کنیم و هم میزنیم.

لیسک در مواد همزده

مرحله۴

آرد را به صورت مرحله‌ای و کم کم به مواد اضافه می‌کنیم و با همزن دستی هم میزنیم. درادامه مواد را با نوک انگشتان آرام مخلوط می‌کنیم.

مرحله۵

در ادامه مواد را بین دو لایه پلاستیک می‌ریزیم تا آسان‌تر صاف شوند(ارتفاع تقریبی ۱ سانت) و طرح مورد نظر خود را با کاتر روی مواد می‌اندازیم و جدا می‌کنیم.

قالب شیرینی مدرن شکلاتی

مرحله۶

شیرینی‌هارا به مدت ۴دقیقه درون فر می‌گذاریم.دقت داشته باشید زمان پخت این شیرینی کم است و نباید تغییر رنگ بدهد.

کاتر شیرینی مدرن

مرحله۷

پس از پخت، تا زمان خنک شدن شیرینی ها، به آنها دست نمی‌زنیم و بعد از خنک شدن از ظرف جدا و با استفاده از شکلات تخته ای تزئین می‌کنیم.

تزیین شیرینی مدرن شکلاتی

نکات پخت شیرینی مدرن شکلاتی:

  • دقت داشته باشید ممکن است میزان آرد مصرفی شما با توجه به کیفیت آرد، کم یا زیاد شود و فقط تا زمانی که به دست نچسبد آرد اضافه کنید.
  • زمان پخت این شیرینی کم است و نباید تغییر رنگ دهد.
  • برای تزئین شیرینی، شکلات تخته‌ای را بنماری می‌کنیم و در قیف می‌ریزیم؛ سپس با حرکت دست سریع روی شیرینی‌ها را آغشته می‌کنیم. در انتها می‌توانید از پودر پسته برای زیبایی بیشتر استفاده کنید.
  • می‎‌توانید برای سریع‌تر سفت شدن روغن، آن‌را درون ظرف بزرگ‌تری بریزید تا قطرش کمتر شود؛ همچنین می‌توانید درون فریزر قرار دهید اما نباید یخ ببندد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->