شمار شهدای غزه از ۳۵ هزار تن رسید ترامپ بایدن را احمق و بدترین رئیس‌جمهور جهان دانست خانواده شهید زاهدی ظهر امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند (۲۳ اردیبهشت) تعطیلی مشهد و خراسان رضوی در روز ولادت امام رضا (ع)، روی میز شورای عالی انقلاب فرهنگی گاردین از شکست استراتژی اسرائیل در غزه خبرداد رجب طیب اردوغان: هیتلر به نتانیاهو حسادت می‌کند توبیخ ۲ وزیر کابینه جنگ توسط نتانیاهو تعطیلی شنبه‌ها رای نیاورد | مخالفان و موافقان چه گفتند؟ + فیلم صادق زیباکلام وارد زندان شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| آخرین اخبار از تعطیلی شنبه‌ها | این تعطیلی شامل چه‌کسانی می‌شود؟ استاندار خراسان‌رضوی: اقتدار نرم‌افزاری ارتش جمهوری اسلامی ایران نقطه تمایز ما با دیگر ارتش‌هاست مقام ناتو: به دنبال استقرار نیرو‌های نظامی در اوکراین نیستیم انفجار در وزیرستان پاکستان جان ۷ نظامی را گرفت مقام حماس: جنگ نتانیاهو در دور باطلی قرار گرفته است سازمان ملل: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد درگیری گالانت و نتانیاهو بالا گرفت ده‌ها شهید و مجروح در بمباران جنون‌آمیز جبالیا غزه | ده‌ها خانه تخریب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله اوکراین به رستورانی در دونتسک | ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند + فیلم آتش سوزی در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی ادامه دارد + فیلم و عکس (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آیت الله علم الهدی: حضور در راهپیمایی جریان‌ساز روز قدس وظیفه اعتقادی و انسانی ما است

  • کد خبر: ۲۲۰۱۵۷
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰
آیت الله علم الهدی: حضور در راهپیمایی جریان‌ساز روز قدس وظیفه اعتقادی و انسانی ما است
نماینده ولی فقیه طی پیامی گفت: حضور در راهپیمایی جریان‌ساز روز قدس وظیفه اعتقادی و انسانی ما است.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت الله سیداحمد علم الهدی در پیامی اعلام کرد: امسال در حالی چهل و پنجمین سال برگزاری روز قدس را تجربه می‌کنیم که تابلوی عریان سبوعیت و آدمکشی رژیم غاصب اسرائیل پیش روی جهانیان قرار دارد و خوی توحش آنان بر کسی پوشیده نیست.

جنایات روز افزون رژیم کودک‌کش صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیدن بیش از ۳۳ هزار نفر از مردم مظلوم این منطقه که بیشتر آنان نیز زنان و کودکان بی دفاع هستند، چشم همه مردم جهان را باز کرد و متوجه خطر بقای این غده سرطانی برای بشریت شده‌اند.

روزی که ما هر ساله آن را بزرگ می‌داریم، مدتی است به طور روزانه در نقاط مختلف جهان برپا می‌شود و هر روز در جهان روز قدس است.

در این پیام اعلام شده است: حضور مسؤولانه مردم مسلمان ایران و سراسر دنیا در راهپیمایی روز جهانی قدس با زبان روزه، حساسیت‌های جهانی نسبت به مسئله فلسطین را برانگیخت و شما امت اسلام امروز نتیجه مداومت خود در این راه را شاهد هستید.

حضور در راهپیمایی جریان‌ساز روز قدس وظیفه اعتقادی و انسانی ما است تا دوشادوش هم برای تحقق آرمان فلسطین و پاک کردن چهره دنیا از لوث وجود جانیان و دشمنان بشریت قدم برداریم.

از این رو از همه شما مردمان ولایتمدار و بصیر خراسان رضوی دعوت می‌کنم تا با تکرار حماسه سازی خود در این روز بزرگ، پیامی روشن به ملت‌های جهان مخابره کنید.

سیداحمدعلم‌الهدی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهدمقدس

۱۶ فروردین ۱۴۰۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->