هشدار حماس درباره سیطره رژیم صهیونیستی بر گذرگاه رفح | فاجعه انسانی روی خواهد داد نبرد‌های سنگین در خارکیف | روسیه از کنترل ۵ روستا در مناطق مرزی خبر داد خروج شرکت انگلیسی از پروژه نیوم عربستان به دلیل نقض حقوق بشر و سرکوب قبایل بومی معاون‌اول قوه‌قضائیه: از ابداع الگو‌های نوین حقوقی در استان حمایت می‌کنیم رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی: اجرای سند تحول قوه‌قضائیه باجدیت در این استان پیگیری خواهد شد با پنج منتخب مردم مشهدوکلات در مجلس دوازدهم آشنا شوید حسنعلی اخلاقی‌امیری، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، کیست؟ + بیوگرافی ماراتن انتخابات به پایان رسید | ترکیب نهایی نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی مشخص شد احسان عظیمی‌راد، منتخب مردم مشهد در مجلس دوازدهم، کیست؟ اسامی کامل نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رئیس قوه‌قضائیه در مشهد: خراسان‌رضوی در همه جنبه‌ها به‌ویژه قضایی باید سرآمد باشد با حضور اژه‌ای، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی معارفه شد توصیه سخنگوی وزارت خارجه به نمایندگان پارلمان کانادا بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) «حسنعلی اخلاقی‌امیری» به‌عنوان پنجمین منتخب حوزه مشهدوکلات در مجلس، انتخاب شد + فیلم جدول نتایج انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی به تفکیک رأی، حوزه‌های انتخابیه و گرایش (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمریکا به نقض قوانین بین‌المللی توسط اسرائیل اذعان کرد نتایج غیررسمی انتخابات مرحله دوم مجلس در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام نتایج اولیه دور دوم انتخابات مجلس تهران (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاخ سفید: کشور فلسطین با مذاکرات تشکیل می‌شود
سرخط خبرها

دمشق: حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران بدون پاسخ باقی نخواهد ماند

  • کد خبر: ۲۲۰۹۰۲
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱
دمشق: حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
وزیر خارجه سوریه در دیدار همتای ایرانی خود گفت قطعا جنایت اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

به گزارش شهرآرانیوز، فیصل مقداد نیز ضمن خیر مقدم به دکتر امیرعبداللهیان و هیات همراه، مراتب تسلیت عمیق و خالصانه دولت و مردم سوریه را به رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای، رئیس جمهور محترم و دولت و مردم ایران و خانواده شهدای جنایت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را ابلاغ کرد.

فیصل مقداد خاطر نشان کرد: دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسند و از همان ابتدا می‌دانستیم که این رژیم جنایتکار به هیچ یک از موازین و اصول بین المللی و منشور سازمان ملل هم پایبند نیست.

فیصل مقداد افزود: از همان ابتدای تشکیل رژیم صهیونیستی، سوری‌ها مبارزات خود را علیه این رژیم شروع کرده اند و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، ایران هم موجودیت این رژیم را برسمیت نشناخت و اقدام اخیر رژیم در هدف قرار دادن سفارت ایران بزرگ‌ترین گواه حقانیت موضع ایران و سوریه در قبال این رژیم صهیونیستی است.

وزیر خارجه سوریه تاکید کرد: این جنایت تروریستی اسرائیل که تمامی ویژگی‌های جنایت جنگی و نقض همه قوانین بین المللی را داراست، بار دیگر خون سوری‌ها و ایرانی‌ها در هم آمیخت.

وی با قدردانی از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در پیگیری این جنایت و بسیج کردن جامعه جهانی در محکومیت آن، افزود: تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه سفارت ایران و تأسیسات زیربنایی سوریه از اتفاقات و جنایات اسرائیل در غزه جدا نیست و در امتداد آن و جنایات رژیم اسرائیل در کشتار شهروندان فلسطینی قرار دارد.

وزیر خارجه سوریه با انتقاد از مواضع کشور‌های غربی در قبال این اقدام تروریستی خاطر نشان کرد: بعد از همه این اتفاقات شاهدیم غربی‌های منافق که مدعی حاکمیت قانون در عرصه جهانی هستند، اما خودشان به هیچ یک از موازین حقوق بین المللی و حقوق بشری احترام نمی‌گذارند.

وی خاطر نشان کرد قطعا این جنایت اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->