استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال| ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس
سرخط خبرها

سهراب بختیاری زاده: یک ماه درصنعت بودم با قمه به من حمله شد

  • کد خبر: ۲۲۱۷۹۹
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
سهراب بختیاری زاده: یک ماه درصنعت بودم با قمه به من حمله شد
سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی سابق تیم صنعت نفت آبادان با وجود جدایی از این تیم امیدوار است این تیم همچنان در لیگ برتر باقی بماند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی سابق صنعت نفت آبادان که فقط یک ماه در این تیم حضور داشت، درباره اتفاقاتی که در این تیم رخ داده، توضیحاتی داده است. بختیاری‌زاده می‌گوید:« زمانی که جدا شدم، به چند دلیل مصاحبه نکردم. اصلی‌ترین دلیلش این بود که نمی‌خواستم صحبتی انجام دهم که به آینده صنعت نفت لطمه وارد شود. من رفتارهای خوبی از مردم شریف و هواداران واقعی نفت دیدم. صحبت زیاد است، ولی کوتاه بگویم که خیلی‌ها من را قضاوت کردند. کل روزهایی که در آبادان بودم اندازه یک ماه بود. من مسئولیت تیمی را قبول کردم که وقتی سه چهار مربی شرایط تیم را دیدند فرار کردند و کسی جرأت نداشت تیمی که دو ماه مربی نداشت را، بپذیرد. تنها تیمی که در تعطیلات فعالیت نداشت نفت بود و همه می‌دانند تیمی که فعالیت و تمرینی نداشته باشد، چقدر کار کردن در آن سخت است. تیم نیاز به بدنسازی داشت و فقط چهار روز تفریحی به کیش رفته بودند. من در شش بازی لیگ برتر سرمربی بودم که طی آن در چهار بازی مقابل استقلال، پیکان، گل‌گهر سیرجان و ملوان انزلی میهمان بودیم. در این زمان کوتاه با تلاش بازیکنان و به گواه کارشناسان باید برنده بازی‌ها می‌شدیم. تغییرات اساسی و بنیادی در رفتار فنی بازیکنان دیده شد و تیم ما کاملاً رو به رشد بود. خیلی سخت است در یک ماه هم مسائل فنی را حل و دیگر مشکلات را برطرف کنید.»


این چهره سابق استقلالی ادامه داد:« در این یک ماه با قمه به من حمله شد! بروید هجمه‌هایی را که در این یک ماه داشتم با دیگر مربیانی که تیم‌شان در انتهای جدول قرار داشت، مقایسه کنید. ما در حال رسیدن به ثبات فنی بودیم که باشگاه با ما قطع همکاری کرد. با این حال، نفت را دوست دارم و هواداران واقعی می‌دانند چه تأثیرات فنی و اخلاقی در تیم ایجاد کردیم. بعد از من کادر فنی جدید یعنی فراز کمالوند و همکارانش که برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم حداقل تیمی را تحویل گرفتند که در شرایط مسابقه بود. من تیمی را تحویل گرفتم که دو ماه تمرین نکرده بود. هر مربی نیاز به چند ماه زمان دارد، ولی من این زمان را در اختیار نداشتم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->