چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دوره ششم مدیریت شهری مشهدمقدس به خلاقیت و نوآوری اهمیت ویژه‌ای می‌دهد

  • کد خبر: ۲۲۳۰۰۸
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
دوره ششم مدیریت شهری مشهدمقدس به خلاقیت و نوآوری اهمیت ویژه‌ای می‌دهد
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در این دوره مدیریت شهری بحث خلاقیت و نوآوری اهمیت ویژه‌ای دارد و در بودجه امسال شهرداری نیز بخش‌های ویژه‌ای برای خلاقیت و نوآوری در نظر گرفته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی امروز، یک اردیبهشت‌ماه، در نشست اکوسیستم نوآوری شهری و رونمایی از محصولات نوآورانه شهرداری مشهد که در سالن شهدای شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری بحث خلاقیت و نوآوری اهمیت ویژه‌ای دارد و در بودجه امسال شهرداری نیز بخش‌های ویژه‌ای برای خلاقیت و نوآوری در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در خدمات شهری اتفاقاتی در شهر رخ می‌دهد و تجهیزاتی وجود دارد که شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در این زمینه‌ها ورود کنند. ما در بستن این نوع قرارداد‌ها با شرکت‌های دانش‌بنیان مساله داریم. اگر شهرداری و شرکت‌های دانش‌بنیان این گره را برطرف کنند، جهش اتفاق می‌افتد. ما در شورای شهر از این نوع نگاه شهرداری حمایت می‌کنیم.

سلیمی افزود: ما در کمیسیون برنامه و بودجه به صورت ویژه به این نگاه تاکید می‌کنیم. شورای شهر برای شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه معافیت‌های کاربری‌های مسکونی مصوبه دارد. افرادی که در کشور ماندند اهمیت دارند، علم و دانش باید در این مملکت بماند، اما شهرداری باید این مسیر را باز کند. اگر شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش‌های خلاق و فناور طرح‌های و ایده‌هایی را پیشنهاد دهند که شورا بتواند حمایت کند، کمک می‌کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش‌های خلاق و فناور می‌توانند افراد فعالی را متناسب با کمیسیون‌های شورا معرفی کنند تا ابلاغ مشاور برای آنها رد کنیم تا در کنار ما در کمیسیون‌ها بنشینند و مسایل شهر را مشاهده کنند که بدانند فناوری آنها کدام مساله را حل می‌کند.

وی با بیان اینکه وقتی می‌خواهیم در مشهد در حوزه بانوان و خانواده طراحی داشته باشیم، داده، طرح و ایده نداریم، عنوان کرد: خدمات شهری در حال طراحی پارک‌های بانوان است، اما به اینکه چه بخش‌هایی داشته باشد و مشاور چه چیزی را ببیند، توجه نشده است. شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش‌های خلاق و فناور می‌توانند پیشنهاددهنده فضا‌های تفریحی و پرنشاط ویژه بانوان و دختران باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->