لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی

  • کد خبر: ۲۲۳۷۲۶
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴
اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
یکی از آزادگان فلسطینی در سخنانی وضعیت وحشتناک اسیران فلسطینی به ویژه اسیران اهل غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی را شرح داد.

به گزارش شهرآرانیوز، «عمر عساف» آزاده فلسطینی و یکی از اعضای ارشد «تشکل ملی دموکراتیک» در سخنانی به تشریح وضعیت وحشتناک اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی پرداخت.

عساف گفت: من مانند هزاران فلسطینیِ بازداشت‌شده دیگر در دوران اسارت با گرسنگی، شکنجه و تعرض روزانه مواجه بودم. همچنین من مانند اسیران دیگر مورد قصور و کوتاهی پزشکی قرار گرفتم و ۲۹ کیلوگرم از وزن خود را طی ۶ ماه از دست دادم.

وی افزود: رژیم اشغالگر در حال حاضر اسیران را از مواد غذایی اساسی محروم می‌کند و مقدار اندکی غذا به آنان می‌دهد. درد و رنج‌هایی که من کشیدم در برابر آنچه هزاران اسیر اهل غزه متحمل می‌شوند بسیار ناچیز است. آنها به صورت ویژه شکنجه می‌شوند.

عساف با تشریح وضعیت اسیران اهل غزه ادامه داد: اسیران غزه با سگ‌های پلیسی و نیرو‌های سرکوبگر مورد حمله قرار می‌گیرند و از نظر روحی شکنجه می‌شوند.

این آزاده فلسطینی افزود: باید در سطح سازمان‌های بین‌المللی برای توقف جنایت علیه اسیران فلسطینی به ویژه اسیران اهل غزه اقدام صورت بگیرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->